قهرمانی جهان هندبال دختران عملکرد خوب دختران در گام اول / تساوی ایران مقابل گینه


زمان: 19:31
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877915

اولین دیدار هندبال دختران ایران در جام جهانی با تساوی به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم هندبال دختران ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی 2022 مقابل گینه عملکرد خوبی داشت و اولین بازی خود را با تساوی 19 بر 19 به پایان رساند.

نیمه اول این دیدار با نتیجه 9 بر 7 به سود گینه به پایان رسید اما در نیمه دوم ابتکار عمل در دست تیم ملی ایران بود و نتیجه این نیمه 12 بر 10 به سود ایران به پایان رسید. در پایان این دیدار 19 بر 19 به تساوی رسید.

تیم هندبال دختران ایران در دومین دیدار خود از ساعت 17 روز پنجشنبه 11 تیرماه به مصاف تونس می رود و در آخرین دیدار مرحله گروهی روز شنبه 13 تیرماه به مصاف سوئد می رود.

مهربان بداوی، الناز یارمحمدی توسکی، هانیه کریمی، هستی دوهایی، مرضیه گرانی، فاطمه براتپور، سیده لیلا حسینی، معصومه قنبری، شهرزاد نصوحی، نگار زندهبودی، نگین رحمانی، حقادزا سهمشتی رحمانی را به عنوان یک تیم اعزامی به جام جهانی هندبال تشکیل می دهند.

همچنین گلم علی اکبرآبادی (مدیر فنی)، آزاد گیلانی (سرپرست)، مهسا معتمدی (مربی)، زهرا احمدی نیا (مربی دروازه بانان)، زهره کشاورزیان (پزشک) به عنوان کادر فنی تیم ملی ایران در این رقابت ها حضور دارند.

میزبان بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان از 22 ژوئن تا 3 ژوئیه 2022 (اول ژوئیه 1401) اسلوونی خواهد بود.

تیم هندبال نوجوانان دختر ایران با تیم های ملی سوئد، گینه و تونس همگروه است.

تیم هندبال نوجوانان دختر ایران با کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا، سهمیه جام جهانی 2022 به میزبانی اسلوونی را کسب کرد.

این اولین بار در تاریخ هندبال ایران است که تیم ملی دختران ایران به جام جهانی راه پیدا می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید