قیمت خودروهای چینی پس از تصادف بزرگراه کوم کاهش یافت

قیمت خودروهای چینی پس از تصادف بزرگراه کوم کاهش یافت

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران گفت: قیمت خودروهای X55 مدیران خودرو بیش از 40 درصد کاهش یافته و در واقع هیچکس تمایلی به خرید ندارد.

به گفته اسد کرمی، اتفاقی که اخیرا برای یکی از محصولات چینی رخ داد باعث افت قیمت انواع خودروهای چینی در بازار شده است.

به گزارش ایلنا، وی درباره تغییرات اخیر قیمت انواع خودرو در بازار گفت: مهمترین تغییری که در روزهای اخیر در قیمت انواع خودرو رخ داد مربوط به خودروهای مونتاژی چینی است.

کرمی افزود: قیمت این خودروها در روزهای اخیر کاهش چشمگیری داشته است و این ناشی از تصادفی است که اخیرا با خودروی X55 ساخت مدیران خودرو در اتوبان قم رخ داد.

وی گفت: این حادثه در نوع خود وحشتناک بود زیرا پل اصلی عقب از اتاق خودرو جدا شد. این حادثه زنگ خطری برای افکار عمومی بود و آن را متوجه مشکلات جدی خودروهای مونتاژ چینی کرد.

کرمی خاطرنشان کرد: پس از این اتفاق قیمت انواع خودروهای چینی اعم از تولید مدیران و یا سایر خودروسازان 10 درصد کاهش یافت.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تهران گفت: قیمت خودروهای X55 مدیران خودرو بیش از 40 درصد کاهش داشته و در واقع هیچکس تمایلی به خرید ندارد.

وی گفت: اگرچه مدیران خودرو به دارندگان این مدل خودرو اعلام کرده اند که با مراجعه به این شرکت ظرف مدت بیست روز مشکل خود را حل می کنند، اما راه حل عملیاتی نیست و باید از طریق سازمان استاندارد این مشکل ردیابی شود.

کرمی افزود: در حال حاضر بازار خودروی چین بازار آشفته ای است، اما قیمت انواع دیگر خودروهای تولیدی در کشور و قیمت خودروهای وارداتی در هفته های اخیر تغییر محسوس و پیوسته ای نداشته است.