ساخت 129 کیلومتر بزرگراه در سال گذشته/ کاهش 70 درصدی تصادفات از زمان ساخت بزرگراه


ساعت: 15:30
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1895054

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل کشور اعلام کرد؛

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور با بیان اینکه در سال گذشته 129 کیلومتر بزرگراه در بخش بزرگراه احداث شده است، گفت: این میزان هنوز تحت پوشش تردد قرار نگرفته است که امیدواریم بخش هایی از آن انجام شود. تا پایان سال تحت پوشش تردد خواهند بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خیراله خادمی مدیرعامل شرکت توسعه زیرساخت های حمل و نقل کشور گفت: در توسعه زیرساخت های حمل و نقل کشور چه در حوزه ریلی و چه در حوزه راهداری و بزرگراهی اقدامات خوبی را در سال گذشته شاهد بوده ایم که بخش هایی از آن به بهره برداری رسید. در طول سال برگه پذیرش و قطعات تا پایان شهریور آماده بهره برداری خواهد بود.

خادمی با بیان اینکه در سال گذشته 129 کیلومتر بزرگراه در بخش بزرگراه احداث شده است، اظهار داشت: این میزان همچنان مشمول تردد نیست و امیدواریم تا پایان سال بخش هایی از آن تحت پوشش تردد قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به اینکه در حوزه راهداری حدود 551 کیلومتر بزرگراه و 184 کیلومتر راه اصلی در کشور ساخته ایم، گفت: از این میزان بیش از 237 کیلومتر در سال 16 است. استان های کشور اواخر شهریور ماه عمل می شود.

خادمی میزان سرمایه گذاری برای 237 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی را 4 میلیارد و 952 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: در استان های مازندران، کرمان، خراسان رضوی، خوزستان، اردبیل، زنجان، فارس، همدان، سیستان و بلوچستان، ایلام، گیلان. ، تهران و خراسان جنوبی در قالب 39 پروژه شاهد بهره برداری از بزرگراه و راه اصلی خواهیم بود و در استان ایلام نیز در چند روز گذشته عملیات اجرایی انجام شد و سایر بخش ها نیز قبل از اربعین به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با کمک این پروژه ها شاهد کاهش 70 درصدی تصادفات جاده ای خواهیم بود چرا که بسیاری از عوامل تصادفات در چهارخطه را از بین می بریم.

دیدگاهتان را بنویسید