قیمت شکر بسته بندی 49 هزار و 500 تومان اعلام شد

قیمت شکر بسته بندی 49 هزار و 500 تومان اعلام شد

قیمت فروش شکر تصفیه شده در بسته بندی یک کیلوگرمی برای مصرف کننده نهایی 49 هزار و 500 تومان و عمده 42 هزار و 500 تومان اعلام شد.

احمد هانی نوذری معاون توسعه تجارت وزارت جهاد کشاورزی طی نامه ای قیمت شکر را به صورت فله و بسته بندی به شرح زیر اعلام کرد.

با عنایت به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد تنظیم بازار و تصویب ابلاغی متعاقب کارگروه تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت و بر اساس اجرای نامه مصوب هیئت وزیران در خصوص ابلاغ منبع تامین ارز کالاهای شکری تالار دوم (نیمائی)، بدین وسیله مبنای مصوبات تنظیم قیمت بازار شکر در حلقه های مختلف توزیع به شرح زیر است.

1- قیمت فروش شکر خام وارداتی (تحویل بندری کیلویی 31500 تومان) شامل مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه ها می باشد.

2- قیمت فروش شکر تصفیه شده (سفید) در انبار کارخانه کیلویی 38500 تومان، 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه ها در قیمت لحاظ شده است.

3- قیمت فروش شکر سفید تصفیه شده برای مصرف کننده کیلویی 42500 تومان با احتساب کلیه هزینه های اضافی و مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

4- قیمت فروش شکر تصفیه شده در بسته بندی یک کیلویی 49500 تومان برای مصرف کننده نهایی.

توجه: قیمت فروش شکر بسته بندی شده) یک کیلوگرم و تحویل به انبارهای شرکت بازرگانی دولتی ایران 44500 تومان می باشد.

لازم به ذکر است که اداره بازرسی و نظارت وزارتخانه های جهاد کشاورزی و وزارتخانه های معدن و تجارت نظارت کامل بر فرآیند توزیع عمده و خرده فروشی را انجام می دهند و در صورت عدم رعایت موارد فوق مطابق قوانین و مقررات

منبع: تسنیم