مجتمع فولاد بیجار با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیون یورویی در حال اجرا است

معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفر به کردستان:

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: سرمایه گذاری عظیم 150 میلیون یورویی در پروژه مجتمع فولاد شهرستان بیجار در حال تحقق است که نوید مهمی برای تحقق توسعه صنعتی کردستان است.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان

سید محمد حسینی روز پنجشنبه در بازدید از مجتمع فولاد کردستان واقع در شهرستان بیجار اظهار داشت: پروژه مجتمع فولاد کردستان از شهریور 1400 در شهرستان بیجار آغاز شده و امروز شاهد پیشرفت مطلوب آن هستیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور وی با اشاره به اینکه پروژه های نیمه تمام که در توسعه کردستان موثر است در حال تکمیل است و در آینده توسط رئیس جمهور به بهره برداری می رسد، گفت: سرمایه گذاری هنگفتی بالغ بر 150 میلیون یورو در پروژه مجتمع فولاد بیجار در حال انجام است.

حسینی با اشاره به اینکه تحقق این مجموعه منجر به اشتغالزایی مطلوب می شود افزود: کردستان ظرفیت های زیادی دارد و در هر یک از شهرهای آن باید یک پروژه مهم اقتصادی تعیین شود چرا که این استان برای حفظ امنیت منطقه تلاش زیادی کرده است. کشور و شایسته توسعه است و این پیشرفت است.

وی با بیان اینکه دشمنان به این استان طمع داشتند، اما مردم ایران اسلامی در مقابل دشمنان هوشیارانه ایستاده و اجازه خودنمایی به آنها را نمی دهند، تصریح کرد: شاهد پیشرفت روزافزون کشور باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه 48 طرح رانندگی و ارزآوری در کشور اجرا شده است که عمدتاً در حوزه صنعت است، افزود: ایران اسلامی دارای ذخایر و ظرفیت های معدنی غنی است که رهبر معظم انقلاب از این ظرفیت برخوردار هستند. بر استفاده بهینه از این فرصت ها تاکید کرد. ما نیز باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان در این مراسم تکمیل پروژه های نیمه تمام را از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم در استان خواند و اظهار داشت: وجود این پروژه ها به دغدغه ای تبدیل شده است. مردم استان که با تلاش و پیگیری استاندار و مجمع نمایندگان مردم در مجلس تعدادی از مهمترین آنها توسط شورای اسلامی به مرحله اجرا درآمد.

علی نوری پروژه راه آهن سنندج – همدان را یکی از مهم ترین طرح های استان خواند و اظهار داشت: این پروژه 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که در این دولت تکمیل و در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه کردستان با توجه به همه توانمندی ها و استعدادهای خود توانایی تبدیل شدن به ستون فولاد کشور را دارد، افزود: این استان رتبه اول تولید طلا در کشور را دارد و به دنبال آن هستیم تا اقداماتی را برای افزایش طلای آن انجام دهیم. ارزش.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها