مدافع محبوب پرسپولیس پرسپولیس را به اوج رساند

مدافع محبوب پرسپولیس پرسپولیس را به اوج رساند

همه ما شرایط جدول و لیگ را می دانیم. با پشت سر گذاشتن امتیازات سپاهان و به دلیل تاخیر در دیدارها، فاصله این تیم در بالای جدول با استقلال و پرسپولیس می تواند بیشتر شود و این به معنای کاهش حساسیت رقابت ها در ادامه لیگ است.

قبل از بازگشت نتایج در هفته 14، اتفاقات جالبی افتاد. استقلال مقابل گل گهر به تساوی رسید و سپاهان در خانه مقابل آلومینیوم شکست خورد تا پرسپولیس پیروز شود و زمین گرمتر شود.

و اکنون، ببینید که چگونه دو نتیجه در دو بازی به تعویق افتاده هفته های 6 و 11 به گرم شدن روند مدعیان در بالای جدول کمک کرد. سپاهان در بازی معوقه مقابل گل گهر سیرجان شکست خورد و پرسپولیس نساجی را برد، حالا هر سه رقیب تنها دیدار هفته پانزدهم خود را دارند و فاصله آنها در بالای جدول تنها 2 امتیاز است!

این دلایل تا حدودی باعث خوشحالی هواداران پرسپولیس از عملکرد گل گهر شده است اما کارشناسان فوتبال در دو دیدار اخیر گل گهر متوجه چیز دیگری شده اند. برای درخشش مدافعی که علاوه بر انجام وظایف پستی و موفقیت در مقابل قوی ترین مهاجمان لیگ، در گلزنی نیز می درخشد.

مسیح زاهدی یکشنبه 12 آذر در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان در دقیقه 20 بازی هفته چهاردهم دروازه استقلال را با ضربه سر باز کرد و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

روز پنجشنبه همان هفته 16 آذرماه در بازی گل گهر در همین ورزشگاه مقابل دیگر مدعی یعنی سپاهان، مسیح زاهدی بار دیگر جلو آمد و بار دیگر با ضربه سر به گل رسید تا این بار گل گهر با نتیجه 3 بر یک پیروز شود.

البته نیازی به پیام در دروازه نبود وگرنه مسیح زاهدی به دو دروازه بان ملی پوش گل می زد! به تیم های اول و دوم جدول که هر دو مدافعان معروفی در ترکیب داشتند، هر دو سر زدند!

اما زاهدی هم در هر دو بازی امتیاز مثبت گرفت. در دیدار مقابل استقلال، «مهرداد محمدی» و «آرمان رمضانی» مقابل او قرار گرفتند و در بازی با سپاهان هم زوج ترسناک «شهریار مغانلو» و «عیسی الکتیر» که همگی مدعی پوشیدن تیم ملی هستند. پیراهن و آقای برهنه!

مسیح زاهدی بدون شک بهترین هفته عمرش را سپری کرد.