مرصاد مرگ سیاسی منافقین بود/ رشادت، مقاومت و ایثار رزمندگان، جمهوری اسلامی ایران را به اوج رساند.


ساعت: 09:49
تاریخ ارسال: 05/05/1401
کد خبر: 1885784

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: مرصاد آخرین عملیاتی بود که نیروهای بعث و منافقین را برای همیشه از ایران بیرون راند و مرگ سیاسی منافقین تلقی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز؛ وی با اشاره به عملیات غرور آفرین مرصاد تصریح کرد: دشمنان در پایان جنگ هشت ساله به امید تضعیف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و پذیرش قطعنامه با حمایت 100 درصدی عراقی ها. رژیم بعث و به پیشنهاد منافقین، عملیاتی به نام جاویدان یا احمق کردند.


وی تصریح کرد: منافقین سه روز می خواستند در تهران حضور داشته باشند که پس از عبور از برخی مناطق مرزی و جنایاتی که انجام دادند توسط نیروهای جمهوری اسلامی ایران در تنگه مرصاد به دام افتادند.


سردار اکبری یادآور شد: در این عملیات شهید صیاد شیرازی و شهید نورعلی شوستری نقش بسزایی در انهدام ستون های نظامی دشمنان به ویژه منافقین داشتند و با تمام توان وارد عمل شدند.


فرمانده حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری افزود: منافقین ابتدا قصد داشتند وارد کرمانشاه شوند و سپس به تهران برسند اما در عملیات مرصاد ضربه سنگینی به دشمن وارد شد و این عملیات آخرین عملیاتی بود که نیروهای بعثی را شکست داد منافقین، زیرا همواره از سرزمین ایران تبعید شده و به عنوان مرگ سیاسی منافقین معرفی شده است.

وی افزود: پس از آن منافقین برای همیشه عملیات مستقیم علیه ایران را رها کردند و به عملیات های تروریستی متعدد روی آوردند، اما امروز دیگر نامی از منافقین و افرادی که روزی با حمایت استکبار سعی در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند، نیست. امروز رفته بودند.


سردار اکبری گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدای گرانقدر و ایستادگی، مقاومت و از خود گذشتگی شهدا، رزمندگان، آزادگان، خانواده معظم شهدا و همه مردم پایدار است. ملت ایران


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید