ایران اسلامی محور مقاومت است/ رزمندگان با روحیه ایثار و شهادت بر دشمنان پیروز شدند


ساعت: 13:00
تاریخ انتشار: 07/07/1401
کد خبر: 1900109

حجت الاسلام شاهرخی ایران اسلامی را محور مقاومت اعلام کرد و گفت: رزمندگان با روحیه ایثار و شهادت بر دشمنان پیروز شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهروحی ظهر امروز در همایش پیشکسوتان نیروهای مسلح اظهار داشت: کشوری که تازه از زیر یوغ استکبار و طاغوت رهایی یافته بود، ارتش ترمیم شده بود و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود. در کشور شکل گرفت و اختلافاتی داشت و فضای کشور را در میان سیاستمداران داغ کرد و از برخی استان ها شایعاتی مبنی بر توطئه، کودتا، شورش و شورش داخلی به گوش می رسید.

وی افزود: از آنجایی که دشمنان نتوانستند جلوی انقلاب را بگیرند و سعی داشتند از وقوع انقلاب جلوگیری کنند، بنابراین در 31 شهریور 59 حملات زمینی و هوایی گسترده ای علیه ایران انجام شد و امام (ره) در ابتدای جنگ اطمینان خاطر داشتند. با سردار خان تویی صحبت کردند و مصمم به پاسداری از کشور برای نابودی رژیم بعث و روحیه ایثار و شهادت از امام راحل گرفته تا سایر نیروهای مسلح و همه مردم ایران از نوجوانان 12 ساله بودند. به مردان 80 ساله وارد میدان جهاد شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مردم ایران به فرمان امام (ره) عمل کردند و با روحیه ایثار و شهادت دشمنان را شکست دادند، حمله به ایران را مبارزه با اسلام و قرآن دانستند. و به سوی خداوند متعال و این یکی از بزرگترین تابوهاست و جنگ را به دفاع مقدس تبدیل کرد و کسانی که در جنگ حضور داشتند از اسلام و قرآن دفاع کردند و بزرگترین وظیفه الهی را انجام دادند.

وی تصریح کرد: فضیلت دفاع از اسلام و قرآن و فریضه جهاد برای انسان بسیار ارزشمند است و این فضیلت در زمان حیات در اختیار همه نیست و خداوند متعال ثواب آن را تضمین کرده است.

وی با اشاره به اینکه امروز عده ای از قطار انقلاب پیاده شدند و گفتند باید از منفعت و سود انقلاب بهره مند شوند، افزود: اجر الهی شامل حال آنها نمی شود، وقتی رهبری در راه امام (ره) پیشروی می کند، وجود دارد. جای دیگری نیست، هیچ راهی نیست که کار انجام شود و باید از منافع انقلاب بهره برداری کرد، ما همچنان در قبال حفظ اسلام مسئولیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: منافقین که 17 هزار نفر را در ایران کشتند همچنان بر عقاید باطل خود ایستاده اند و باید با قدرت بیشتری با منافقین مقابله کنند. حزب الهي و جهادي ناخوانده به ميدان آمدند و از حريم اسلام دفاع كردند و در مقابل شورشيان ايستادند و بايد قدر سرمايه جوانان حزب الهي را دانست زيرا جوانان برآمده از انقلاب هستند و نيازمند تجربه پيشکسوتان جهاد و جهاد هستند. شهادت

حجت الاسلام شاهرخی تصریح کرد: پلیس در کشورهای غربی با مردم برخورد تندی می کند و هرکس به پلیس حمله کند تحت تعقیب قرار می گیرد اما پلیس ایران با نهضت اسلامی برخورد کرد اما متأسفانه دشمنان از آن سوء استفاده کردند و به اعتقادات دینی حمله کردند و به حجاب، دشمنان حمله کردند. می خواست به اسلام تعرض کند و اگر کسی بخواهد قرآن را تضعیف کند، امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف را در اجرای حکومت اسلامی کند، باید با او مبارزه کرد.

وی ایران اسلامی را محور مقاومت دانست و گفت: از زیر بار استعمار نخواهیم گذشت و اجازه نخواهیم داد دشمنان ارزش های اسلامی را در جامعه کاهش دهند و پیشکسوتان جهاد و شهادت در لرستان باید همچنان باشند. در دوران دفاع مقدس و برای جلوگیری از موج سواری و توهین به اسلام و قرآن توسط دشمنان در کشور و استان لرستان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید