روحیه مقاومت و ایثار لازمه اعضای هلال احمر است


ساعت: 13:33
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878959

آیت الله ناصری خطیب نماز جمعه یزد گفت: افراد متقاضی عضویت در جمعیت هلال احمر باید روحیه مقاومت و ایثار را بالا ببرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با معاون هلال احمر استان یزد با اشاره به معرفی هلال احمر استان یزد اظهار داشت: افرادی که متقاضی عضویت در جمعیت هلال احمر هستند باید روحیه متفاوتی داشته باشند زیرا سایر مراجعین به این مجموعه باید روحیه متفاوتی داشته باشند. گروه خاصی از مردم هستند که باید روحیه مقاومت و ایثار را برای حمایت از این قشر بالا ببرند.

وی افزود: روحیه خدمت به مردم یکی از بارزترین صفات افراد فعال در جمعیت هلال احمر است و باید این روحیه را حفظ کرده و همواره در کنار نظام جمهوری اسلامی باشند.

امام جمعه یزد روحیه استقامت و پایداری را یکی از ویژگی های بارز امام خمینی (ره) خواند و تصریح کرد: امام خمینی (ره) با روحیه استقامت و ایثار توانستند گام بلندی در راه تحقق این انقلاب بردارند و به خشکی برسند. ریشه استکبار در کشور

ناصری گفت: دشمنان این انقلاب با تلاش برای از بین بردن هویت انسانی و استقلال فردی در عرصه های مختلف تلاش کردند این ملت را به خود وابسته کنند اما با عنایت خداوند متعال و بصیرت ملت ایران این کار را نکردند. . به اهداف خود برسند.”

وی با اشاره به اقدامات دشمنان در فضای مجازی گفت: امروز دشمنان با استفاده از فضای مجازی با جنگ نرم و تلاش برای گسترش ناامیدی در بین مردم ایران در صدد رسیدن به اهداف خود هستند، اما مردم شریف ایران باید توجه و هوشیار باشند. این منطقه را افزایش دهید و همیشه امیدوار باشید.

جمعه یزد اندیشیدن را ابزاری مهم برای دستیابی به بصیرت و بصیرت دانستم و افزودم: دانش و تعقل ابزار مهمی برای دستیابی به بصیرت و آگاهی و همچنین شناخت شرایط و اشتراک مشکلات است و استفاده از این نیرو در همه زمینه ها قابل استفاده است. . ، بهترین و مناسب ترین راه را انتخاب کنید.

ناصری خواستار افزایش تلاش جمعیت هلال احمر برای تقویت تاب آوری نسل جدید شد و گفت: هلال احمر باید با آموزش و اطلاع رسانی این روحیه پایداری و مقاومت را در نسل جدید افزایش دهد.

وی افزود: باید به دشمنان خود نشان دهیم که می توانیم از فعل خواستن و توانستن استفاده کنیم و در این زمینه نیازی به بیگانگان نداریم و ملت ایران همواره در تحقق این امر زیرکی نشان داده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید