اساس برنامه ریزی فرهنگی بودجه ریزی نیست. آموزش و پرورش دولتی است/ دهه 80 و 90 انقلاب اسلامی را به اوج می رساند


ساعت: 14:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902839

همایش بصیرتی نخبگان انقلابی شهرستان بهار با حضور حاج حسین یکتا در فرهنگسرای آیت الله بهاری (ره) شهرستان بهار برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; حاج حسین یقطا فرمانده سابق قرارگاه حاتم الاوصیاء و قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله الاعظم و عضویت در شورای مرکزی قرارگاه عمار از یادگاران دوران دفاع مقدس و رهبر جمعیت امام رضایی در جمع نخبگان انقلابی شهرستان بهار گفت: وقایع انقلاب با تمام مصیبت ها، غم ها و داستان ها در دوران هشت سال دفاع مقدس با این شهدا، مدافعان حرم را تربیت کرد. حرم با این شهدا، هشت سال دفاع مقدس و معنویت او و امنیت امروز ما مدیون ایثار شهدا و خون مدافعان حرم است که حاصل کاروان زائران نور است. و دفن شهید.


حاج حسین یکتا تصریح کرد: جنگ 8سالها با همه سختی ها، امروز آب حیات انقلاب اسلامی احیای دین خداست، خون شهدا باعث تحول و حرکت سازنده در جامعه شد، هر چه پشت سر آن گذشت حکمت، توجه، بیدار و بیدار بود. آماده در لحظه ای که انقلاب اسلامی به آن نیاز دارد به فرموده مقام معظم رهبری در تفحص شهدای غواص «در لحظه ای که انقلاب اسلامی به این امر و امام نیاز دارد. زمان که خدا رحمت کند آن را اهدا کند، نظری داد و غواصان با دست بسته ظاهر شدند، وضع جامعه بهتر شد.» امام زمان نظر دادند و الان جامعه بهبود یافته، استخوان هایی که مورد بررسی قرار گرفته اند عقل دارند، پس نیازی نیست نگران زمان، حوادث اطراف باشیم، باید هدف را ببینیم، در یک جنگ سنگین هیچ چیز سخت تر از داعش نیست، ما با داعش جنگیدیم و آن را نابود کردیم و امروز آن بیشترین است. مردم ترسناک دنیای آفرینش یهود و اروس لیم میخواهد یک جنگ سنگین را آغاز کند.


یکتا با اشاره به جنگ سنگین، جنگ سیاسی و جنگ اقتصادی و تحریم در سال های قبل و بعد از انقلاب اذعان می کند: هر کدام از این جنگ ها به نوعی با اقتصاد مقاومتی، اقتصاد درون گرا و… غلبه می کنند. وقتی از این دوره اگر رد کنیم، دشمنی ها تمام می شود و دشمن کار دیگری نمی تواند بکند و در جنگ نرم، دشمن نقشه کلی برای جهان (دهکده جهانی) و در جنگ نرم ترسیم کرده است. دشمن به دنبال تغییر در سبک زندگی، تغییر در اکوسیستم فکری مردم است و روحیه شهادت طلبی می خواهد و زمانی که بنیانگذار انقلاب حضرت روح الله خمینی 15 هورداد 42 گفتند: دوستان من در گهواره هستند، این گهواره داران از دهه 60 روی شال نشسته اند و امام خامنه ای نیز فرمودند: دهه 80 نسلی است که انقلاب را به اوج می رساند. باید توجه داشت که دهه 80 استعدادهای برتری دارد و باید برای تمدن نوین اسلامی و ظهور آن آماده شود..


فرمانده سابق قرارگاه خاتم الاوصیا افزود: دشمن نسل دهه 80 را مطالعه کرد، شیعه را مطالعه کرد و اکوسیستم جدیدی ایجاد کرد، برده داری مدرن را توسعه داد و کنترل ذهن را به صورت انسان به انسان، روح در روح، قلب به قلب و غیره فکر می کنند سوار موج دهه 80 شدند، نسل آماده شد، اما در واقع شکست خوردند، امروز باید به زبان دهه 80 صحبت کنیم، امروز زمین بازی تغییر کرده است، اگر جوانان را جذب نکنیم، دشمن می کند. آنها را جذب کرد، مشکل من و شماست، در جنگ هیبریدی، جهاد اکبر نیاز است و کار سخت شده است، و جوانان نیاز به احساس امنیت دارند، به تاریخ، تاریخ و غیره نیاز دارند..


وی تاکید کرد: امروز نیاز به شفاف سازی است، توضیح دهید که «خبر در راه است»، نبرد جنگ اراده و عزم است، بودجه مبنای برنامه ریزی نیست، باید به استاندار آموزش داد، در این نبرد نابرابر و نامتقارن است، نیاز به اتحاد قلب ها وجود دارد. نوجوان نیاز به پذیرش و هویت دارد، عاقبت این جنگ بقیة الله است، باید خودمان را بسازیم تا جامعه بسازد، باید تداوم اجتماعی در کارمان داشته باشیم، زیرا این نسل انقلاب را به عنوان حج به اوج می رساند. قاسم سلیمانی گفت: «الان و هوای ظهور حال و هوای جبهه و جنگ است.» پس باید معرفت به رسالت پیدا کنیم، خدا علم می دهد، نیاز به جهاد اکبر است و نسل دهه 80 اتفاقی برای انقلاب می آفریند و از میان ابرهای غلیظ و پر سروصدا می گذرد و می گذرد و هفت رنگین کمان خانه عشق در انتظارشان است و ما با آنها بالا می رویم..


عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار در پایان گفت: جبهه فرهنگی انقلاب را تقویت کنید، دغدغه مند باشید، جمع شوید، قیام کنید، سنگر انسانی بسازید و قلب را برای قیام، رسالت آموزش و پرورش و آموزش و پرورش قرار دهید و آماده کنید. سبک زندگی دارد حتما باید مجهز به آخرین تکنولوژی روز باشیم و دغدغه داشته باشیم، باید سرباز تربیت کنیم تا امام زمان را یاری کنیم، قلبمان را برای انجام ماموریت آماده کنیم، حرکت کنیم تا دشمن انجام دهد. حرکت نکنید زیرا دولت کریمه در حال تشکیل است..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید