الگوسازی شهدای یزد بر اساس قشر/ برنامه ریزی هفته بسیج دانش آموزی در یزد بر اساس الزامات مدیریت

ساعت: 09:11
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1780271

معاون پرورشی و تربیتی سپاه الغدیر یزد اعلام کرد؛

قطبی گفت: تمامی برنامه ها یک هفته برای بسیج دانش آموزی بر اساس منویات مقام معظم رهبری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، حجت الاسلام حمیدرضا قطبی معاون پرورشی و تربیتی سپاه الغدیر استان یزد صبح امروز در نشست با خبرنگاران استان یزد که به منظور تشریح برنامه های هفته بسیج در استان یزد برگزار شد، اظهار داشت: بسیج دانش آموزی و تربیت بدنی بسیج است. «تفاوت برنامه های فرهنگی از 29 تا 13 آبان ماه برگزار می شود.

وی گفت: همه برنامه ها در راستای خواسته های مقام معظم رهبری است و مهمترین آن با توجه به دغدغه هزار دانش آموز شهید استان یزد است که حضرت آقا در اختتامیه دومین کنگره ملی بیان کردند. چهار هزار شهید استان یزد سوار.

قطبی از افتتاح رسمی کنگره شهدا در استان یزد خبر داد و گفت: ارگان ها.

معاون آموزشی سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: یک چهارم از 4000 شهید استان یزد دانش آموز شهید هستند و یادواره ای به پاس تجلیل از آنان و شهید تازه آموخته از استان حسن یاوری برگزار می شود. “

قطبی با بیان اینکه طرح شهید پژوهی تاکنون اطلاعات 235 شهید استان را جمع آوری کرده است، افزود: در این طرح دانش آموزان به منزل شهدا رفتند و با عقاید، دانش و ویژگی های دروازه شهدا آشنا شدند. “

وی افزود: در نظر داریم پس از اتمام این طرح برای شهدای استان بارکد تهیه کرده و در آرامگاه این بستگان قرار دهیم تا دانش آموزان و هرکسی که به زیارت شهدا رفته است از آن برای سر مزار شهید استفاده کند. و با اسکن بارکد و آشنایی با شهید با زندگی او آشنا شوید.

متأسفانه مشخص نیست شهدا در اقشار مختلف در کجای گلزار شهدا هستند، بنابراین با هماهنگی بنیاد شهید المان هایی طراحی می شود تا مشخص شود این شهید دانش آموز و یک شهید فرهنگی دیگر است.

گاتبی بیان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون دانش آموزان به خوبی درخشیده اند و بسیاری از دستاوردهای انقلاب حاصل تلاش دانشجویان و مردم است. از مجموع 36 هزار شهید کشور، 1000 شهید یزدی هستند، «در زمان ولیعهد ماسک و مواد ضدعفونی کننده هم تولید می کردند.

وی افزود: حضرت آقا در بیانیه سه چیز را خواستند و محور بحث ها سه جایگاه جوانی، امید و ما می توانیم است.

معاون پرورشی دانش آموزان بسیجی سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: به مناسبت هفته بسیج، فعالیت های اجرایی نماز جمعه استان توسط دانش آموزان بسیجی اجرا شد.

وی گفت: با امام جمعه استان یزد دیدار داریم و دانشجویان باید مطالبات خود را بیان کنند و با توجه به نقش پر رنگ دانش آموزان از بیانات آن مرحوم به عنوان نقشه راه استفاده کنند.

معاون آموزشی سپاه دانش آموزی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به رسوایی در فضای مجازی در جهان بدون آمریکا گفت: این شهادت برای افغانستان و فلسطین است و چرا داعش را ایجاد کردند و حمایت کردند و آن را دریافت کردند. پاسخ می دهد، خودشان متوجه استکبار و ظلم آمریکا می شوند و مغرور می شوند.

قطبی افزود: شهید حسن یاوری تذکر داده شد، عطرافشانی قبور شهدا، اجرای گروه های سرود، سخنرانی بصیرتی، برگزاری همایش دوچرخه سواری و صدور احکام از سوی فرماندهان بسیج دانش آموزی طرح ولایت است. سایر برنامه‌های بسیج ویژه دانش‌آموزان برای مدارس».

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید