ماموریت و فعالیت بسیج محدود به دوره یا حوزه خاصی نیست/اقدامات بسیج دانش آموزی یزد در ایام تاجگذاری.

ساعت: 14:24
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786332

عبدی نسب مدیر رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی استان یزد گفت: ماموریت و فعالیت بسیج محدود به دوره و حوزه خاصی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی عبدی نسب، مدیر رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه ماموریت ها و مأموریت های بسیج محدود به دوره، زمان، مکان و منطقه خاصی نیست، گفت: در واقع فعالیت این نهاد ارزشمند حراست مقدس است. منحصر به فرد نبوده و در تمامی عرصه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و حوادثی مانند بلایای طبیعی منشأ تأثیرگذاری بوده است. گویی در دوره ای که کشور با بیماری منحوس تاج دست و پنجه نرم می کرد، شاهد مبارزات بسیجی عزیز در عرصه های مختلف بودیم.

وی گفت: تنها در بسیج دانشجویی استان یزد با وجود کمبود دانشگاه، اقداماتی مانند ویزیت بیمارستانی و مراقبت های عروق کرونر، بسته های زنده برای قربانیان کرونا و در نهایت واکسیناسیون توسط دانشجویان بسیجی انجام شد.

عبدی نسب افزود: این مقام مسئول در تشریح رسالت بسیج گفت: هرجا که انقلاب اسلامی و ملت بزرگ و شریف نیاز به نیروی توانمند احساس کنند بسیج حضور خواهد داشت. گاهی این میدان جنگ سختی است و گاهی لازم است بسیج با حضور در عرصه علم، فضای مجازی یا مدیریت بلایا به انقلاب خدمت کند.

مدیر رسانه و فضای مجازی بسیج دانش آموزی استان یزد در پایان با اشاره به فعالیت های انجام شده در راستای گرامیداشت هفته بسیج و ترویج دستاوردهای این نهاد ارزشمند گفت: پوستر، طرح، اخبار و توییت هایی با کلیدواژه « #از_سرزمین_بسیج» منتشر خواهد شد. در فضای مجازی منتشر شود و از طریق آن ذینفعان از آخرین فعالیت های بسیج دانشجویی در استان یزد مطلع شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید