اجرای 1732 برنامه فرهنگی مرتبط با کتابخوانی در ملایر/برنامه ریزی 200 برنامه در هفته کتاب


ساعت: 11:37
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910283

مهدی احشیک گفت: با توجه به فرارسیدن سی امین هفته کتاب در جمهوری اسلامی ایران، 200 برنامه در هفته کتاب شامل 20 برنامه شهرستانی و 180 برنامه در سطح کتابخانه شهرستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; مهدی عکاشیق رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای هفته کتاب در ملایر گفت: با توجه به فرارسیدن سی امین هفته کتاب در جمهوری اسلامی ایران، اجرای کتاب 200 برنامه گنجانده شده است 20 برنامه شهر و 180 این برنامه در هفته کتاب در سطح کتابخانه های شهرستان پیش بینی شده است.


وی افزود: هفته سی ام کتاب جمهوری اسلامی 21 در حالی که 27 آبان ماه با شعار «ما که می خوانیم» جشن گرفته می شود و برنامه های مختلفی در ملایر تدارک دیده می شود..


رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر با اشاره به برگزاری نشست مشترک انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر تصریح کرد: در این جلسه استفاده از اجرای مقاله مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. 172 قانون مالیات های مستقیم (معافیت) همراه با قانون تاسیس و مدیریت کتابخانه های عمومی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت..


وی به عملکرد اداره “کتابخانه های مالایا” اشاره و تصریح کرد: در سال گذشته بیش از هزار 732 یک برنامه فرهنگی متنوع در ملایر اجرا شده است.


آکاشیک افزود: افتتاح و آغاز اجرای چندین پروژه عمرانی برای افزایش سرانه سرمایه عمرانی از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته است که منجر به سیر صعودی شاخص اعضا و منابع و توسعه شده است. دسترسی عموم به پایگاه های رایگان فارسی و خارجی..


وی همچنین به برگزاری جلسه هیئت اداری کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر اشاره و تصریح کرد: این جلسه به منظور تبیین و تنویر مسئولان و کتابداران شهرستان و تحلیل و بررسی رویدادهای اخیر در کشور..


رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر افزود: در این جلسه ضمن بررسی و تحلیل علل و عوامل ناآرامی های اخیر در کشور، سه عنوان کتاب برای افزایش بصیرت اقشار مختلف مردم ارائه شد..


وی گفت: در این جلسه سه کتاب به طرح اندیشه های اسلامی در قرآن انسان پرداخته شده است 250 صالح و الغدیر با عنایت به ضرورت درک مفاهیم عمیق برای تفسیر وقایع، مطالعه این کتابها توصیه شد..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید