مدیر روابط عمومی جشنواره جهانی فیلم فجر معرفی شد


ساعت: 22:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896982

مسعود نجفی مدیر روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره جهانی فیلم فجر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی جشنواره، مجتبی امینی دبیر چهل و یکمین جشنواره جهانی فیلم فجر در اولین تصمیم خود مدیر روابط عمومی این دوره از جشنواره را منصوب کرد.

در حکم دبیر چهل و یکمین جشنواره به مسعود نجفی آمده است: با توجه به لزوم برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی و حرفه ای سینمای ایران و اهمیت ویژه آن به دلیل تقارن با جشن های باشکوه. به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، نظر به سوابق و تجارب رسانه ای، توانمندی ها و تجربیات ارزنده جناب عالی در حوزه های مرتبط، به موجب این حکم به عنوان مدیر روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره جهانی فیلم فجر و مدیر سینمای رسانه منصوب می شوید.
ایجاد شرایط برای تعامل نزدیک با رسانه ها به منظور برگزاری هرچه باشکوه جشنواره، رعایت موازین مورد تاکید حضور موثر رسانه ای و پیگیری موضوعات مرتبط با حوزه اطلاع رسانی و به ویژه ایجاد فضای مناسب برای برگزاری جشن های پیروزی انتظار انقلاب اسلامی است.

امیدواریم شایستگی و تجربه خوب جنابعالی موجب ارتقای کیفیت تعامل رسانه و جشنواره شود.

توفیق روزافزون جنابعالی را در دستیابی به اهداف عالیه سینمای شریف ایران از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

مسعود نجفی، متولد 1377، کارشناس ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه ای است که در دو دهه اخیر علاوه بر فعالیت مستمر رسانه ای به عنوان خبرنگار، سردبیر و مدیر مسئول، در دوره های 35 تا 39 به مدت پنج سال، رهبری داشته است. روابط عمومی جشنواره فیلم فجر را بر عهده داشت و چهار سال است که به عنوان مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی مشغول به کار است.

نویسنده کتاب های سینما از جمله «بررسی سی سال جشنواره فیلم فجر»، ساخت بیش از 10 فیلم مستند، تولید و کارگردانی چند برنامه تلویزیونی، مدیریت انجمن مدیران تبلیغات سینما، تدوین بیش از 50 کاتالوگ در جشنواره های مختلف، دبیری دو جشنواره. جشنواره های فیلم صنعت، مدیریت پردیس سینمایی تماشا، داوری جشنواره ها و عضویت در هیئت های مختلف از دیگر سوابق وی است.

چهل و یکمین جشنواره جهانی فیلم فجر 12 تا 22 بهمن ماه امسال به دبیری مجتبی امینی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید