مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان مدیر منتخب در توسعه و توانمند سازی صنعت شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

به نقل از واحد رسانه و روابط عمومی هلدینگ پترو پالایش اصفهان، با توجه به اینکه امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «سال جهش تولید با مشارکت مردم» اعلام شده است و نیاز به اهمیت ویژه ای دارد. انجمن علمی مهندسی صنایع مرکز تهران اسلامی دانشگاه آزاد، دومین کنگره بین المللی توسعه و توانمندسازی صنعت را با رویکرد نقش رویکردهای فناورانه و هوشمند در جهش تولید برگزار کرد. مرکز کنفرانس های بین المللی رادیو و تلویزیون.

این کنگره با هدف بسترسازی برای شناخت، ایجاد، تثبیت و توسعه حلقه‌های ذینفع در زنجیره توانمندسازی صنعت کشور، از آغاز حلقه تحقیق و توسعه و مدیریت تا دستیابی به رشد تولید، در چهار محور، پایداری و بهبود شبکه برگزار می‌شود. بهره وری برای زنجیره تامین پایدار در صنعت، نقش تحول دیجیتال و مدیریت داده محور در توسعه صنایع رقابتی، رویکرد فناورانه و مشارکت مردم در تولید مسکن و هویت زنان در توسعه و رونق صنعت، بحث های گسترده ای با حضور بخش خصوصی، دولت و نهادهای مرتبط؛ هلدینگ پترو پالایش اصفهان در این همایش حضور فعال داشت و مدیرعامل این هلدینگ علاوه بر سخنران اصلی این همایش، مفتخر به دریافت تندیس طلا به همراه لوح تقدیر از این همایش شد.

اجرای 23 پروژه آب در اصفهان توسط پتروپالیش اصفهان

مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان در دومین کنگره بین المللی توسعه و توانمندسازی صنعت با بیان اینکه هدف ما این است که تا سال 1405 این هلدینگ در بین 500 شرکت برتر دنیا قرار گیرد، نیاز به تعریف تامین مالی هوشمند دارم.

محسن کادری با اشاره به تعریف 460 پروژه با 6.2 میلیارد یورو اعتبار افزوده گفت: در دنیای امروز برای اینکه از رقبا عقب نمانیم باید تکنولوژی داشته باشیم، تحریم هستیم و به ما فناوری نمی فروشند، اما خوشبختانه در هلدینگ پتروپالایش اصفهان از سال گذشته 100 میلیون یورو تجهیزات خریداری کرده ایم

هر شرکتی که سریعتر یاد بگیرد می تواند به مزیت رقابتی دست یابد

وی با اشاره به اینکه هر شرکتی که سریعتر بیاموزد می تواند به جایگاه برتر رقابتی دست یابد و از رقبای خود پیشی بگیرد، افزود: در این زمینه سعی کرده ایم به جمع 500 شرکت برتر دنیا بپیوندیم تا مدرک کارشناسی و استاندارد جهانی را تضمین کنیم. و با داشتن دانش فنی، ابعاد مشکل را با بررسی آخرین تکنولوژی روز دنیا در سطح شرکت بررسی می کنیم و مشکلات را از این طریق حل می کنیم.

این کارمند بیان کرد: البته مدیریت مهمترین و مکمل همه اجزای این مثلث است که می توانیم به رشد 8 درصدی و مقوله ای که مدنظر مقام معظم رهبری است دست پیدا کنیم و با مشارکت بتوانیم به شعاری به نام جهش تولید دست پیدا کنیم. از مردم.

با اشاره به کار طرح DHT به عنوان یک مگاپروژه، سهم تولید گازوئیل یورو 5 در این شرکت 100 هزار بشکه خواهد بود. هلدینگ پالایشگاه پترو اصفهان وی گفت: این طرح 16 ماه پیش اجرایی شد و هم اکنون 20 میلیون لیتر گازوئیل یورو 5 را به شهرهای بزرگ کشور تحویل می دهیم.

در حال ساخت خط آهن به پالایشگاه اصفهان هستیم

قدیری با اشاره به راه اندازی یک شرکت حمل و نقل در پالایشگاه پترو اصفهان که توانست خط هوایی را راه اندازی کند، افزود: در حال ایجاد خط ریلی برای پالایشگاه اصفهان برای ایجاد بخش ریلی هستیم و با توجه به اینکه کشورهای هدف صادراتی هستند. بازارها.” به فکر انتقال فرآورده های نفتی به بندر دریایی برای صادرات از طریق خط ریلی هستیم.

با اشاره به پروژه تصفیه هیدروژن که 40 تن گوگرد از نفت سفید خارج می کند، این پروژه برای اولین بار در جهان با این زمان و حجم در مدت 13 ماه به پایان رسید. در این طرح 31 هزار بشکه نفت سفید گوگرد زدایی می شود. که امسال مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با توجه به سرعت اجرای پروژه در پالایشگاه اصفهان وی گفت: پروژه بسیار مهمی توسط بانوان در پالایشگاه اصفهان در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه به صورت تخصصی و دقیق وارد بحث زنجیره ارزش شده ایم، افزود: پروژه های متوقف شده را فعال کرده ایم، بسیاری از پروژه هایی که 15 سال مسکوت بوده و از سال آینده به بهره برداری می رسد را فعال کرده ایم.

کادری افزود: احداث پارکینگ با ظرفیت 2400 خودرو و همچنین کاشت درخت در 1150 هکتار از زمین پالایشگاه که 3 سال دیگر رشد می کند.

وی با اشاره به اینکه 23 پروژه آب در اصفهان توسط پتروپالیش اصفهان تعیین شده است، افزود: نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل کرده ایم.

در این همایش، محمد ده بیدیان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و مدیر روابط عمومی و روابط بین الملل و مهندس ناری، مدیر برنامه ریزی هلدینگ پترو پالایشگاه اصفهان نیز حضور داشتند.

برگزاری پالایشگاه ها


آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها