پیام مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مناسبت سالروز بمباران پالایشگاه اصفهان

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در سی و هفتمین سالروز بمباران پالایشگاه اصفهان طی پیامی یاد و خاطره شهدای این پالایشگاه را گرامی داشت.



به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در سی و هفتمین سالروز بمباران پالایشگاه اصفهان طی پیامی یاد و خاطره شهدای این پالایشگاه را گرامی داشت.

متن پیام وی، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درود و صلوات پروردگار بر امام شهیدان و امیر جان برکفان راه خدا، حسین بن علی (ع) و یاران با وفایش. یاد هزاران شهید افتخار آفرین صنعت نفت، خاصه ۱۵ شهید هلدینگ پتروپالایش اصفهان را گرامی می‌دارم و دستان بازماندگان آن رادمردان، که صبورانه عزیزان خود را به اسلام و انقلاب هدیه کرده‌اند، را صمیمانه می فشارم.

۲۱ آبان ماه، یادآور خاطرات سال ۱۳۶۵ و سالروز یکی از شدیدترین حمله‌های هوایی بی‌امان دشمن بعثی به پالایشگاه اصفهان است، روزی که پیکر پاک چند تن از بهترین انسان‌ها به خاک و خون کشیده شد و  تلاش و تولید را به قطره‌ قطره خون پاکشان مزین کرده و به فیض شهادت نایل آمدند.

امروز پس از ۳۷سال ما میراث‌دار خون‌های به ناحق ریخته‌ای هستیم که استقلال ایران اسلامی را ثبت و در برابر تجاوز دشمن، دلاورانه از سنگر تولید محافظت کردند تا در سایه‌سار نام بلندشان فرزندان امروز ایران اسلامی از نعمت آسایش و امنیت برخوردار شوند.

نباید از یاد ببریم که کارنامه صنعت نفت ایران در عرصه هشت سال دفاع مقدس دوشادوش آحاد مردم مملو از تلاش، ایثار و تولید در کنار ایستادگی است و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است.

امروز نیز دلاورمردان صنعت نفت به ویژه در هلدینگ پتروپالایش اصفهان به عنوان رزمندگان جنگ اقتصادی لباس رزم بر تن کرده و همواره با ایستادگی در برابر تحریم‌ها و با نبوغ، علم و خلاقیتی که دارند روز به روز به موفقیت کشور در زمینه دستیابی به آخرین دستاوردهای پالایش نفت می افزایند و همواره پرچم تولید را مقتدرانه بالا نگه داشته‌اند.

اینجانب همزمان با سی و هفتمین سالروز بمباران پالایشگاه اصفهان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ۱۵ شهید پالایشگاه اصفهان، استمرار راه پرافتخار آن شهیدان بزرگوار را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.”

محسن قدیری

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید