کسب نشان زرین سومین اجلاس سراسری مدیران ارزش آفرین کشور توسط مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان موفق به کسب نشان طلای سومین اجلاس سراسری مدیران ارشد و ارزش آفرین کشور شد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

سومین اجلاس سراسری مدیران ارشد و ارزش آفرین کشور که با حضور مدیران و صاحبان بنگاه های اقتصادی کشور برگزار شد، اهدافی چون تبیین نقش خلاقیت و مهارت های نوآوری در توسعه کسب و کار، معرفی اقدامات نوآورانه مدیران بازاریابی و فروش، معرفی اقدامات توسعه و اشتغال، معرفی روش های استفاده از فناوری برتر و بومی سازی، آشنایی با اقدامات تجاری سازی و تولید ثروت، تبیین مدیریت استراتژیک در کسب و کار و معرفی نقش تحولات کسب و کار در فضای ملی و بین المللی محل.

لازم به ذکر است که مقامات ارشد دولتی و مقامات عالی رتبه کشور در این مراسم حضور داشتند و در این خصوص صحبت کردند.

شایان ذکر است در بخش تجلیل و قدردانی از مجموعه های برگزیده پس از طی مراحل ارزیابی توسط هیئت داوران در قالب اهدای مدال و مدال طلا در مراسم، مدال طلا و لوح تقدیر سومین اجلاس سراسری مدیران و مدیران ارشد، ارزش آفرینی برای کشور به دکتر محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان رفتند.

در متن لوح سپاس، دکتر محسن قدیری به…

جناب آقای دکتر محسن قدیری

مدیر اجرایی محترم هلدینگ پتروپالایش اصفهان

با عرض سلام و احترام

یقیناً پیشرفت و پیشرفت شغلی هر مجموعه و سیستمی مرهون تلاش بی وقفه مدیران خدماتی و دلسوزانی است که همواره در جهت ارتقاء آن گام برمی دارند و خدمت را افتخاری بزرگ و مسئولیتی را وظیفه ای مهم در قبال خود می دانند.

لذا پس از برگزاری سومین اجلاس سراسری مدیران ارزش آفرین کشور که با رویکرد تحول در توسعه کسب و کار و کارآفرینی برگزار شد، ضمن تبریک به مقام معظم رهبری به عنوان یکی از برترین و مدیران ارزش آفرین کشور، مدنظر داریم. ما وظیفه داریم از حدیث شریف «من لم یشکر الخالق، لم یشکر الخالق» الگو برداری کنیم، از لطف و توجه شما به توسعه فرآیند مدیریت ارزش برای ایجاد بستری برای رشد و تعالی قدردانی می کنیم. کشور عزیزمان ایران

سلامتی و موفقیت روزافزون شما را از خداوند متعال خواستاریم.



آیا این خبر مفید بود؟