بیانیه مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان درمحکومیت جنایت رژیم صهیونیستی

مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان در محکومیت جنایت علیه بشریت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی بیانیه‌ای صادر کرد.


به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیرعامل و کارکنان هلدینگ پترو پالایش اصفهان ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت علیه بشریت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

« اگر از تو درباره غزه پرسیدند ، بگودر آن جا شهیدی است که شهیدی را حمل میکند و شهیدی از او عکس می گیرد و شهیدی او را بدرقه می کند و شهید بر او نماز می خواند»محمود درویش

با گذشت قریب به ۷۵ سال از عمر نحس رژیم صهیونیستی ، وقاحت و انسان ستیزی این دولت نامشروع آپارتاید به جایی رسیده است که بمباران مراکز درمانی و بیمارستانی را در دستور کار خود قرار داده و در اخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعدانی بیش از ۱۰۰۰ نفر از مجروجین و کادردرمان را در یک لحظه به خاک و خون کشیده است.

جنایت ددمنشانه بمباران بیمارستان “المعمدانی” غزه توسط جنگنده‌های رژیم سفاک صهیونیستی و ادامه جنایت‌های گسترده این رژیم کودک کش، علیه زنان، کودکان و غیر نظامیان از هولناک ترین و وحشیانه ترین وقایع عصر ماست.

رژیم صهیونیستی در این مدت از هیچ اشغالگری و ظلمی فروگذار نکرده است و همواره با استفاده از سانسور و رسانه ها در پی سرپوش گذاشتن بر جنایات خود بوده است. اما امروزه با حملات مکرر(۴۱ مرتبه) در چند روز اخیر به مراکز درمانی و بیمارستانی نوار غزه بیش از پیش در پوشاندن خوی حیوانی و ضد حقوق بشر خود ناتوان است.

این جنایت ضد بشری در سایه حمایت‌های آشکار کشورهای مدعی حقوق بشر و به واقع ضدبشری و ضداسلام، رقم می‌خورد و امروز سران دول استکباری و در رأس آن آمریکای جنایتکار در این خونریزی‌ها سهیم هستند.

بی شک این کشتارها خشم مسلمانان و آزادیخواهان جهان را بر سر سفاکان آوار خواهد کرد و طومار ظلم و ستم آنان را درهم خواهد پیچید.

طوفان الاقصی برای فلسطین، عزت و عظمت به ارمغان آورده است و خون شهدای فلسطینی سیلاب ویرانگری برای صهیونیست‌ها و جبهه ظلم جهانی خواهد شد.

مدیرعامل و کارکنان هلدینگ پترو پالایش اصفهان  ضمن محکوم کردن توحش و سبعیت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان و به شهادت رساندن مردم، مجروحان و کادر پزشکی اعلام می دارد: این اقدامات سخیف و ضد حقوق بشر رژیم جعلی صهیونیستی خلاف کنوانسیون بین المللی ژنو و نیز خلاف فطرت پاک تمامی انسان های آزاده جهان است ؛ ویقینا ظلم‌ و ستم و زورگویی پایدار نمی‌ماند و ایمان و اراده‌ متکی به امداد الهی سرانجام‌ پیروزی را محقق خواهد کرد. قدرت، قوّت و اقتدار جبهه مقاومت، ثمره مجاهدت و شهادت طلبی است و این حقیقت هر روز روشن‌تر می‌شود که “ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد. »



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید