مهدی طارمی، شکار جدید کوسه در اروپا

مهدی طارمی، شکار جدید کوسه در اروپا

تیم فوتبال پورتو در هفته سی و سوم و ماقبل آخر لیگ پرتغال موفق شد با نتیجه 4 بر 2 تیم فامالیکائو را شکست دهد. هر چهار گل پورتو در این دیدار را مهدی طارمی به ثمر رساند و مهاجم ایرانی در این دیدار به بازی پوکر پرداخت.

این اتفاق در پی صعود طارمی به صدر جدول گلزنان لیگ پرتغال با 21 گل رخ داد و سر و صدای زیادی در مطبوعات پرتغال ایجاد کرد. روزنامه ابولا پرتغال در گزارشی از درخشش طارمی خبر داد که گل های این مهاجم ایرانی در پرتغال جذب “کوسه های” اروپا یا باشگاه های بزرگ و ثروتمندی می شود که بدون مشکل بازیکن می خرند.

این روزنامه سپس به علاقه باشگاه اسپانیایی سویا به طارمی پرداخت و نوشت: «سویا به طور جدی در حال بررسی جذب بازیکن پورتو است. پورتال “Todofichaches” این علاقه را گزارش می دهد که در صورت قهرمانی اندلسی ها در لیگ اروپا ممکن است تحقق یابد، زیرا سویا می داند که باید تلاش کند ایرانی را از پورتو دور کند.

طارمی یک فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد و هنوز به پیشنهاد باشگاه پرتغالی برای تمدید قرارداد پاسخ مثبت نداده است. ابواله دلیل تصمیم طارمی را اینگونه بیان کرد: طارمی با ورود به سال پایانی قرارداد خود، تمدید قرارداد را متوقف کرد و منتظر پایان فصل است تا تمامی سناریوهای روی میز را ارزیابی کند. انتقال به لیگ برتر (انگلیس) همچنان هدفی است که او دنبال می کند. اگر او فصل را به عنوان برترین گلزن لیگ پرتغال به پایان برساند، مطمئناً امتیازات و امتیازات بیشتری کسب خواهد کرد و در حال حاضر از حمایت بی قید و شرط هم تیمی هایش برای رسیدن به این موفقیت برخوردار است.

درخشش طارمی در هفته سی و سوم نیز او را در تیم منتخب این هفته مسابقات به ارمغان آورد. به گزارش سایت «گل پوینت»، طارمی نه تنها با 8.7 امتیاز در ترکیب تیم منتخب قرار گرفت، بلکه با بیشترین امتیاز عنوان بهترین بازیکن هفته را از آن خود کرد.

دیدگاهتان را بنویسید