نکونام آن ستاره را برای دربی به استقلال واگذار می کند؟

نکونام آن ستاره را برای دربی به استقلال واگذار می کند؟

محمدحسین مرادمند مدافع تیم استقلال که در 30 سالگی در دیدار مقابل تراکتورسازی مصدوم شد و در دقیقه 40 جای خود را به حمیدی فر داد، این روزها در حال انجام فیزیوتراپی و آب درمانی است تا برای بازی دربی آماده شود.

این مدافع که در فصل جاری مقابل ملوان برای استقلال نیز یک گل 3 امتیازی به ثمر رساند، پس از مشاهده اخبار ضد و نقیض از دوری 4 ماهه خود از میادین فوتبال، در مصاحبه ای رسما اعلام کرد که وضعیت زانویش به حدی خوب است که حتی ممکن است. رسیدن به دربی این سوال هنوز قطعی نشده است.

اخبار دریافتی از اردوی تیم استقلال حاکی از آن است که وضعیت این بازیکن نسبتاً مساعد است اما کادر پزشکی استقلال هنوز درباره حضور یا عدم حضور مرادمند در بازی دربی موضعی نگرفته است و گمان می رود این موضوع به طور قطع در روزهای ابتدایی هفته آینده

با توجه به حساسیت های دربی به خصوص در بحث دفاع، ظاهرا جواد نکونام تاکید کرده که غیبت مرادمند در تمرینات باعث وخامت شرایط بدنی او شده است و این بازیکن تنها در صورتی می تواند در دربی حاضر شود که بتواند نظر بدن را درباره تیم جلب کند. سازنده و کادر پزشکی در غیر این صورت جواد نکونام برای این ستاره اصفهانی تیمش ریسک نمی کند.