دولت اموال را به مردم واگذار کند


ساعت: 20:41
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855208

سخنگو گفت: امیدواریم دولت با ایجاد فرصت، دست به کار تولیدی بزند و به مردم اجازه دهد در همه سطوح کار کارآفرینی کنند تا عقب ماندگی ها جبران شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدباکر کلیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (شنبه 21 خرداد) با حضور در موسسه خیریه بهشت ​​امام رضا (ع) سالن دندانپزشکی را افتتاح کرد تا از قسمت های مختلف این مجموعه بازدید کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از این مرکز و اهمیت افزایش این مراکز و توجه به افراد دارای معلولیت گفت: امروز میلاد امام رضا (ع) و روزی عزیز برای همه ماست و این روز همه شیعیان جهان، ملت بر ایران و کارکنان زحمتکش موسسه خیریه بهشت ​​امام رضا (ع) مبارک باد.

وی ادامه داد: کارکنان شاغل در این مجموعه کودکان و نوجوانانی هستند که در گذشته در این مرکز حضور داشته اند و نمادی از حضور مومنان در حرکت های جهادی و مردمی هستند.

کلیباف تاکید کرد: مجموعه دولت ها به ویژه در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید خدمات خوبی به مردم ارائه دهند و علاوه بر آن فرصت های شغلی از مردم گرفته نشود چرا که ظرفیت مردم بسیار موثر است. به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره)، «سرمایه ایمان مردم برای تولید عمل صالح» فرصتی است که همه کارمندان و کارکنان کشور باید از آن بهره ببرند و نماد عینی اینهاست. فرصت ها راه اندازی موسسات خیریه است.

رئیس قوه مقننه یادآور شد: موسسه خیریه بهش امام رضا (ع) با بهترین امکانات و تجهیزات باید به معلولان جسمی و ذهنی خدمات رسانی کند و مراکز ورزشی آن می تواند با مراکز مشابه در دنیا رقابت کند.

وی ادامه داد: امیدواریم دولت با ایجاد فرصت به کارآفرینی بپردازد و به مردم اجازه دهد در همه سطوح به کارآفرینی بپردازند تا عقب ماندگی ها جبران شود.

قالیباف افزود: موسسه خیریه امام رضا (ع) بهشت ​​با درایت و تلاش آقای اصلانی که تمام عمر خود را در آنجا گذرانده و هزاران نفر از افراد گمنام برای ارائه خدمات به معلولان جسمی و ذهنی تاسیس شد امید است بتوانیم خدمات مطلوبی را برای قدردانی از افراد دارای معلولیت ارائه دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید