پس از آواتار 3، جیمز کامرون سکان هدایت را به شخص دیگری واگذار می کند


ساعت: 15:32
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881175

این کارگردان آمریکایی گفت ممکن است سریال «آواتار» را تمام نکند و به دنبال پروژه های دیگری باشد که دوست دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، جیمز کامرون که این روزها در خبرها برای آواتار 2 به سر می برد، با وجود اینکه تلاش زیادی برای ساخت دنباله های آواتار داشته است، می گوید ممکن است دنیای پاندورا را ترک کند تا پروژه های دیگرش را دنبال کند و سکان هدایت را در دست بگیرد. به کارگردان دیگری بسپارید.

فیلم آواتار در سال 2009 به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌ها تبدیل شد و از آن زمان کامرون به دنبال دنباله‌های آن بود و این تلاش در حال حاضر به ثمر نشسته است، با فیلم دوم در اواخر امسال (16 دسامبر) با عنوان آواتار: راه آب. سینماها خواهد بود سپس سومین فیلم در سال 2024 اکران خواهد شد.

در همین حال، کامرون بعد از این 2 فیلم هنوز داستان های دیگری برای به تصویر کشیدن دارد، اما او می گوید ممکن است پس از ساخت فیلم سوم، بقیه فرنچایز را به شخص دیگری واگذار کند.

او در مصاحبه ای با امپایر گفت: فیلم های آواتار به خودی خود یک اپیدمی دارند. اما من کارهای دیگری دارم که می خواهم انجام دهم و من را هیجان زده می کند. بعد از انجام قسمت سوم یا شاید چهارم نمی دانم. من می خواهم مدیریت را به شخص دیگری بسپارم که به او اعتماد دارم. سپس می توانم کارهای دیگری را که دوست دارم انجام دهم. شاید من نیستم. نمی دانم.

او با هیجان از این فیلم ها صحبت کرد و گفت: فیلم چهارم فوق العاده است. این یک کار لعنتی است. من واقعاً امیدوارم خودم این کار را انجام دهم. اما همه اینها به کشش بازار بستگی دارد. فیلم سوم آماده است پس اکران می شود. من واقعا امیدوارم که بتوانیم فیلم های 4 و 5 را نیز بسازیم. زیرا در نهایت آنها یک داستان بزرگ را تشکیل می دهند.

کامرون در سال 2019 صندلی کارگردانی Alita: War Angel را گرفت تا پروژه ای را که سال ها روی آن کار می کرد ادامه دهد و در نهایت توسط رابرت رودریگز تهیه شد و کامرون به عنوان تهیه کننده اجرایی و نویسنده همکار باقی ماند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید