آقاسیدی بار دیگر سکان هدایت آلپینیسم آذربایجان شرقی را در دست گرفت


ساعت: 21:28
تاریخ انتشار: 05/06/1401
کد خبر: 1886204

رئیس شورای کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان آذربایجان شرقی برای 4 سال آینده انتخاب و معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، مجمع انتخاباتی هیئت سنگنوردی و سنگ نوردی استان آذربایجان شرقی امروز (پنجشنبه) به ریاست «حسین زارعی» رئیس فدراسیون و با حضور «حبیب ستودی نژاد» مدیرعامل برگزار شد. کل ورزش و جوانان استان در سالن همایش اداره کل ورزش و جوانان استان.

در این مجمع دو نامزد برای تصدی ریاست شورای کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان به رقابت پرداختند که در نهایت میرعلی آقاسیدی با کسب 19 رای با کسب 19 رای، سکان هدایت این شورا را به دست گرفت. 4 سال.

آقاسیدی که مربی کوهنوردی و صخره نوردی است به مدت 4 سال نیز رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان بود. وی معاون سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی است که در اکثر عملیات امداد و نجات یخ، برف، کوهستان، غار و جاده حضور دارد.

آذربایجان شرقی قطب هیمالیا نوردی این کشور است

حسین زارعی رئیس مجمع انتخاباتی با قدردانی از زحمات فراوان کچی ساز و محمد علیپور در آماده سازی مقدمات مجمع گفت: آذربایجان شرقی بدون اغراق یکی از قطب های هیمالیا نوردی کشور و قهرمانان ورزشی است. در این زمینه نیاز به حمایت فدراسیون و اداره کل برای صعودهاست، خیالشان راحت باشد.

وی افزود: اسکای ران علاوه بر کوهنوردی و صعودهای ورزشی قهرمانانی در استان آذربایجان شرقی نیز دارد که صابر چرخی راه را برای دیگران هموار کرد. البته تعدد مسابقات کشوری و بین المللی برای پیشرفت این رشته در کشور و استان ها بسیار موثر است.

لازم به ذکر است رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در جلسه مجمع انتخاباتی از خدمات محمد علیپور، عظیم کیچی ساز و میرعلی آقاسیدی در دوره ریاست و ریاست هیئت کوهنوردی تجلیل کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید