سرمربی ایرانی سکان هدایت تیم ملی ووشو کرواسی در اندونزی را برعهده گرفت


ساعت: 09:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۳
کد خبر: 1915451

بهمنی گفت: به عنوان مربی تیم ملی ووشوی کرواسی در مسابقات جهانی اندونزی در کنار آنها هستم و پیش از آن در مسابقات آزاد ترکیه نیز مربی این تیم بودم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حبیب بهمنی در گفتگو با جهانبین نیوز; وی تصریح کرد: به عنوان مربی تیم ملی کرواسی در جام جهانی در کنار سایر مربیان این کشور در کنار آنها خواهم بود.
وی افزود: پیش از این در مسابقات آزاد بین المللی که در ترکیه برگزار شد به همراه مربی دیگر تیم به نام دان پوتینا مربی این کشور هدایت تیم ووشوی کرواسی را بر عهده داشتیم. در این مسابقات 450 ورزشکار از کشورهای مختلف جهان حضور داشتند که ووشوکاران کرواسی موفق شدند برای اولین بار در ساندا مدال نقره رده سنی بزرگسالان و مدال طلا را در رده جوانان کسب کنند.
مربی تیم ملی ووشو کرواسی گفت: در مسابقات ووشوی قهرمانی جهان تیم کرواسی یک شرکت کننده دارد که با کسب مدال طلای مسابقات آزاد ترکیه توانست به اندونزی برود.
بهمنی با اشاره به اینکه هشتمین دوره مسابقات جهانی ووشوی جوانان از 11 تا 29 آذرماه سال جاری در شهر تنگانگ اندونزی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران نیز با ترکیب قدرتمندی از ووشوکاران در این مسابقات حضور دارد. تیم ملی ایران آرزوی موفقیت کرد.
وی با اشاره به اقدامات موثر فدراسیون ووشو در سال های اخیر که منجر به تحولات موثر و گسترده در این رشته ورزشی شده است، افزود: مدیریت قوی در فدراسیون و ترکیب حرفه ای کادر فنی با سرمربیگری حسین اوجاقی باعث شده است. باعث شد تیم ملی ووشوی ایران به مقام اول جهان دست یابد.
این مربی ووشو بیان کرد: خوشبختانه ووشو در ایران همیشه در همه زمینه ها قدرتمند بوده است، گواه این حرف ایرانیانی هستند که مقام های بین المللی مختلفی را در این رشته کسب کرده اند که مهدی علینژاد نایب رئیس فدراسیون ووشو آسیا و عضو هیئت مدیره این رشته می باشد. فدراسیون جهانی، مربیان و داوران بین المللی، هیئت داوران ایرانی در مسابقات مختلف و…

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید