سرمربی ایرانی هدایت تیم ملی ووشو کرواسی را برعهده گرفت


ساعت: 11:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900795

همزمان با برگزاری مسابقات بین المللی ووشو آزاد در ترکیه؛

حبیب بهمنی مربی تیم ملی ووشو در پنجمین دوره مسابقات بین المللی ووشو آزاد مسابقات قهرمانی بالکان افیون کارهسار ترکیه هدایت تیم ملی کرواسی در بخش ساندا را برعهده داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حبیب بهمنی از بازیکنان و مربیان باتجربه استان چهارمحال و بختیاری هدایت تیم ملی کرواسی در بخش ساندا را در پنجمین دوره مسابقات بین المللی ووشوی آزاد قهرمانی بالکان «افیون قره حصار» ترکیه برعهده داشت.


این مسابقات قرار است از 4 تا 10 اکتبر 2022 (12 تا 18 اکتبر 1401) در شهر افیون، کراهیساری، ترکیه برگزار شود.


متن زیر در سایت رسمی فدراسیون ووشو کرواسی قرار گرفته و این مربی و رقیب چهارمحال و بختیاری را به عنوان مربی تیم ملی آن کشور معرفی کرده است.


4ade7fbe c5ef 441d 8036 81a314b2d81d خبر خاکستری

در حالی که هدایت تیم دین پوتینا مربی تیم و حبیب بهمنی مربی ایرانی را که فقط برای شما به میزبانی ایران برگزار می شود، برعهده خواهیم داشت، در هدایت کشتی گیرانمان خاکستری جهاددان و اخراج می شویم.


هدایت تیم ووشوی کرواسی برعهده دین پوتینا و مربی ایرانی حبیب بهمنی خواهد بود که با دانش و تجربه خود ما را در این مسابقات یاری خواهند کرد.


حبیب بهمنی که سابقه مربیگری تیم ملی ووشوی جمهوری اسلامی ایران را نیز در کارنامه دارد در اردوی آماده سازی تیم ملی ووشو کرواسی در آن کشور برای حضور در رقابت های اروپایی که در بلغارستان در حال برگزاری است حضور یافت.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حبیب بهمنی از سال 1383 تا 1388 در تیم ملی ووشو جمهوری اسلامی ایران عضویت داشت و در دوران حضور در رشته های مختلف این ورزش موفق به کسب مدال های مختلفی از جمله مدال نقره مسابقات جهانی 2009 ایتالیا شد. .


همچنین در سال 2018 به عنوان مربی تیم ملی ووشوی جمهوری اسلامی ایران در اردوی آماده سازی این تیم برای اعزام به مسابقات جهانی حضور یافت.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید