مهدی کایدی تیم ملی را برعهده خواهد گرفت؟ فشار استقلالی ها به قلعه نویی

مهدی کایدی تیم ملی را برعهده خواهد گرفت؟  فشار استقلالی ها به قلعه نویی

مهدی کایدی که در سه بازی اخیر استقلال گلزنی کرده بود جزو بازیکنان دعوت نشده به تیم ملی بود. او انگیزه زیادی دارد تا با ادامه درخشش در لیگ برتر نظر مساعد امیر کالانوی را جلب کند و به اردوهای بعدی تیم ملی دعوت شود.

استقلال 4 هفته است که پیروز شده و حالا مهدی قیدی می خواهد برای چهارمین هفته متوالی مقابل هواداران گلزنی کند. اتفاقی که می تواند شانس مهدی را برای آقای گل لیگ برتر افزایش دهد. کسب این عنوان توسط مهدی قائدی برای او و استقلال یک برد مضاعف است. اگر قیدی در هفته های آینده آنقدر گل بزند که آقای گل شود، قطعا استقلال از گل های او سود می برد و شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت.

از طرفی دعوت نکردن آقای گل لیگ برتر به تیم ملی کار را برای امیر کالانوی بسیار سخت می کند. شاید اگر الان سرمربی تیم ملی بگوید سبک بازی مهدی کایدی به تیم ملی نمی خورد یا مثلا من بازیکنان دیگری در پست او دارم اما اگر کایدی با گل هایش استقلال را قهرمان کند و آقا شود. استقلال هم این بازیکن را به تیم ملی دعوت می کند.

مهدی کایدی در این فصل فراز و نشیب هایی را پشت سر گذاشته است. او شروع نسبتا خوبی داشت و سپس در مقطعی به شدت افت کرد اما حالا چند هفته ای است که گل می زند و به ستاره بزرگی از نظر گلزنی تبدیل شده است به طوری که خیلی ها او را بهترین و خوش اندام ترین بازیکن استقلال می دانند. لازم به ذکر است شاگردان ساپینتو روز شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم هوادار می روند. استقلال در اولین دیدار دو تیم با گل محمد محبی به برتری یک بر صفر دست یافت.

دیدگاهتان را بنویسید