قلعه نویی می خواهد، در تیم ملی با او خواهم بود

قلعه نویی می خواهد، در تیم ملی با او خواهم بود

مسعود اقبالی درباره انتخاب امیر گالنووی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال گفت: نظر فنی باید بماند. اما از نظر مدیریتی فدراسیون فوتبال باید حمایت همه جانبه ای از سرمربی ایرانی داشته باشد زیرا در گذشته تجربیات تلخی با دایی و کلانوی داشتیم.

وی ادامه داد: گالنویی باید اختلاف با فدراسیون را تمام کند تا با کوچکترین اشتباهی حذف نشود. او باید در تیم ملی کاملا حمایت شود. البته کادرفنی قلانوی هم خیلی مهم است. اگر کمیته فنی وجود خارجی دارد، باید در این موضوع گنجانده شود. اگرچه کالانوی قدرت انجام این کار را دارد، اما باید از او بخواهند که یک کادر قوی انتخاب کند. باید افرادی باشند که تجربه کاری داشته باشند و بتوانند در سازماندهی و تصمیم گیری به قلانوی کمک کنند.

انتخاب کلانویی طرفداران و مخالفان زیادی در جامعه فوتبال دارد، نظر شما در مورد ویژگی های فنی این مربی چیست؟» کارشناس فوتبال ما در پاسخ به این سوال گفت: از نظر فنی قطعا کلانویی با این مربی فاصله زیادی دارد. مورینیو و گواردیولا و ما نمی توانیم با این مربیان مقایسه کنیم، اما نسبتاً او گاهی اوقات موفق شده است، گاهی اوقات نه. به نظر من گلانوی یکی از بهترین مربیان ایرانی است، اما همانطور که گفتم باید تیمش را بررسی کند، حتی یک مربی خارجی خوب بیاورد و قالانیوی را مدیریت کند؛ همانطور که سال هاست اتفاق افتاده است.

اقبالی همچنین گفت: «شاید در جام ملت ها قهرمان نشویم اما کلانوی باید بعد از این مسابقات بماند و پوست تیم ملی را بسازد.» او باید تا جام جهانی 2026 در تیم ملی باشد و باید برنامه داشت. ساخته شده است. عوامل دیگری نیز باید به او کمک کنند تا حمایت خوبی در تیم ملی داشته باشد. باید جوانان را به تیم ملی تزریق کنیم و تیمی جوان بسازیم تا از گروه ما به جام جهانی صعود کند.

در نهایت گفت: برای گالنویی در تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم و اگر دوست داشت در کنارش باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید