خط قرمز قلعه نویی پرسپولیس این تیم ملی

290452 990 خبر خاکستری

کریم انسای فرد در آخرین اردوی تیم ملی و البته اولین حضور امیر کلانویی در لیست این مربی جایی نداشت. گالنووی با تغییر نسل وارد اردوی تیم ملی شد و به نظر می رسد اولین بازیکنی که کنار گذاشته شده کریم انصاری فرد باشد.

کریم که در آخرین روزهای نقل و انتقالات و پس از توافق نکردن با تیم های یونانی و پوشیدن پیراهن اومونیا راهی لیگ قبرس شد، در سال 2023 رکورد خوبی از خود به جای گذاشت و سه گل مقابل انوسیس، کارمیوتیسا و آریس لیماسول به ثمر رساند. اگر این گل ها را به تک گل او در نیم فصل مقابل انوسیس اضافه کنیم، آمار چهار بار باز شدن دروازه حریف به نام این مهاجم ایرانی ثبت می شود.

انصاری فرد در این فصل 27 بار در تیم اومونیا حضور داشته و 1727 دقیقه بازی کرده و 4 گل به ثمر رسانده است. یعنی هر 432 دقیقه یک گل می زند. آماری که امیر گالنووی را قانع نکرد تا نام کریم را در لیست تیم ملی قرار دهد. او در 33 سالگی از تیم ملی دور مانده و مشخص نیست در اردوهای بعدی در لیست کلانوی قرار می گیرد و چه زمانی به آمادگی ایده آل می رسد.

کریم برای اولین بار در 19 سالگی مقابل نیوزلند برای تیم ملی به میدان رفت و توانست دروازه حریف را باز کند. حدود 14 سال از آن ماجرا می گذرد و انصاری فرد همواره یکی از بازیکنان لیست سرمربی تیم ملی بوده است. افشین قطبی را به کارلوس کی روش، مارک ویلموتس و دراگان اسکوچیچ ببرید. در این مدت 91 بار در ترکیب تیم ملی قرار گرفت و 25 گل به ثمر رساند. پس از حضور در سه جام ملت های آسیا و سه جام جهانی، به نظر می رسد امیر کلانویی نام کریم انصاری فرد را در لیست بعدی خود نخواهد داشت.

بنابراین می توان گفت با توجه به حضور گالنووی تا جام ملت های آسیا در قطر و همچنین انصاری فرد که در آن زمان 34 ساله می شود، اگر این مهاجم در لیست بعدی امیر قرار نگیرد، باید از ملی پوشان خداحافظی کند. تیم

دیدگاهتان را بنویسید