تیم ملی پرسپولیس افزایش پیدا کرده است؟ جایگاه قلعه نویی تعیین شد

تیم ملی پرسپولیس افزایش پیدا کرده است؟  جایگاه قلعه نویی تعیین شد

چهارشنبه فینال این فصل فوتبال ایران را با دو تیم پرسپولیس و استقلال در فینال جام خولا برگزار خواهد کرد. سپس از 23 خردادماه باید اردوی جدید تیم ملی برای حضور در مسابقات کافا آغاز شود و ملی پوشان دعوت شده به آن خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند. پرسپولیس با حضور 4 بازیکن از این تیم در جام جهانی یکی از تیم های پر نماینده در چند سال اخیر در تیم ملی بوده است.

در آخرین اردوی تیم ملی بازیکنانی چون بیرانوند، امیری، سرلک و ترابی حضور داشتند که در دو بازی دوستانه مقابل روسیه و کنیا به میدان رفتند. با توجه به قهرمانی پرسپولیس در این فصل و درخشش ستاره های این تیم در رقابت های لیگ برتر، شنیده ها حاکی از آن است که چند بازیکن دیگر پرسپولیس به اردوی جدید تیم ملی دعوت خواهند شد و پرسپولیس بار دیگر بیشترین نماینده را در اردو خواهد داشت. جلوی تیم یک تیم ملی خواهد بود

بازیکنانی مانند بیرانوند، ترابی، امیری و سرلک طبق انتظار و همانند اردوی قبلی به تیم ملی دعوت خواهند شد. علاوه بر این مرتضی پورعلیگنجی، دانیال اسماعیلی فر و سعید صادقی سه بازیکنی هستند که به اردوی جدید تیم ملی دعوت خواهند شد. این سه بازیکن در دیدارهای اخیر پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشته اند و امیر کالا نویی تصمیم گرفت با دعوت از آنها به تیم ملی پاداش زحمات آنها را بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید