هلال احمر از احتمال وقوع تگرگ در مشهد خبر داد

در گفتگو با خبرگزاری موج؛

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: با توجه به تداوم بارندگی ها از مردم درخواست می شود در خانه بمانند و در صورت وقوع سیل با شماره تلفن 112 تماس بگیرند.



سروش شیدایی مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج گفت: 74 نفر از نیروهای امدادی در قالب 17 تیم به مکان های مورد نظر اعزام شده اند. خدمت رسانی به آسیب دیدگان سیل

وی با اشاره به انشعابات آسیب دیده در سیل اخیر گفت: شعب فیروزه، نیشابوردرگز، فریمان، مشهد، کف و تربت جام دچار آبگرفتگی شدند و بیشتر مناطق آسیب دیده در معابر شهری و روستایی بوده است.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی افزود: نیروهای امدادی با 17 دستگاه خودرو، یک دستگاه آمبولانس و 20 دستگاه پمپ در حال خدمت رسانی هستند.

شیدایی تصریح کرد: بر اساس آخرین وضعیت جوی دریافتی از شعب استانی و همچنین مرکز مدیریت راه های استان خراسان رضوی، بارش شدید باران همراه با تگرگ در محدوده سرولایت، کلات، شاندیز طرقبه، باخرز، رشتخوار و همچنین مه گرفتگی در محور گوچان – درگز (تیوان) ادامه بارندگی گزارش شده و از مردم شریف تقاضا داریم در منازل خود بمانند و در صورت آبگرفتگی با شماره تلفن 112 تماس بگیرند.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها