همایش بزرگ پیاده روی با خانواده در اردبیل برگزار شد

به مناسبت دهه کرامت؛

به مناسبت دهه کرامت همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور بیش از 10 هزار نفر در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل روز جمعه در حاشیه این همایش با قدردانی از استقبال بسیار خوب شهروندان افزود: در این همایش بیش از 10 هزار نفر از علاقمندان به ورزش و خانواده ها حضور داشتند. شهر اردبیل در هوای مطبوع منطقه اطراف دریاچه شورابیل در اردبیل پیاده روی خواهد کرد

وی با بیان اینکه امروز یکی از بزرگترین همایش های پیاده روی در اردبیل برگزار شد، گفت: استقبال مردم، خانواده ها و علاقه مندان به ورزش از همایش پیاده روی دهه کرامت به حدی بود که هزینه قرعه کشی به تعداد معینی از شرکت کنندگان نرسید.

وی گفت: برای جلوگیری از تحریک و ناراحتی احتمالی برخی از شرکت کنندگان در این همایش پیاده روی که موفق به دریافت هزینه قرعه کشی نشده بودند، مقرر شد از برگزاری قرعه کشی خودداری شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: مقرر شد در همایش پیاده روی که روز جمعه 20 خرداد ماه سال جاری برگزار می شود جوایز دو برابر شود و قرعه کشی در آن زمان انجام شود.

پهناور با قدردانی از همکاری همه دستگاه های اجرایی استان به ویژه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ادامه داد: توسعه ورزش همگانی در جامعه در جهت ارتقای سلامت و ایجاد نشاط اجتماعی است. یکی از اولویت های مدیران ورزش استان است.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها