پدیده یحیی می خواهد الماس پرسپولیس باشد

پدیده یحیی می خواهد الماس پرسپولیس باشد

میلاد سرلک که در فصول اخیر به هافبک محبوب و ضروری یحیی گل محمدی تبدیل شده است به دلیل سربازی نیم فصل باید از این تیم جدا شود.

جدایی که یحیی گل محمدی را با چالش بزرگی برای جانشینی هافبک شماره 10 تیمش مواجه خواهد کرد. در حال حاضر البته مسعود ریقی و سینا اسدبیگی را در آن پست در اختیار دارد اما اسدبیگی برخلاف فصل گذشته بیشتر در این فصل نیمکت نشین بوده است.

اسدبیگی که فصل گذشته قبل از بازی این تیم مقابل مس رفسنجان توسط گل محمدی به عنوان یکی از بازیکنان فیکس مورد استفاده قرار گرفت، با تغییر سیستم این تیم و حضور سوروس رفیعی نزدیک به هافبک دفاعی (میلاد سرلک) به تدریج. موقعیت si را از دست داد و با او دست داد و سپس مسعود ریگی نیز به عنوان خرید جدید تیم بر او ترجیح داده شد.

اسدبیگی که به دلیل پیشنهادات خوبی که بعد از نیمکت نشینی های پیاپی اش دریافت کرده بود با شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی از پرسپولیس مواجه بود، پس از مدت ها و در دیدار مقابل نساجی به عنوان کلید ثابت این تیم مورد استفاده قرار گرفت. اگرچه به نظر می رسد نیمکت نشینی روی کیفیت کار او تاثیر گذاشته است، اما هافبک شماره 88 سرخ ها با انگیزه ای متفاوت وارد این بازی شد تا به دنبال پس گرفتن جای خود از یحیی گل محمدی باشد.

خروج میلاد سرلک که به نظر می رسید تنها پس از 90 دقیقه شانس حضور در پرسپولیس را داشته باشد، انگیزه اسدبیگی را بیش از پیش برانگیخت تا این بازیکن پس از مهدی ترابی دومین بازیکن برتر زمین در این دیدار لقب بگیرد.

گرفتن توپ، وقت یابی پشت محوطه جریمه سرخ ها، علاوه بر کنترل جریان بازی و در فاز تهاجمی و داشتن اعتماد به نفس لازم برای شوت زدن، باعث شد تا قاور از نگرانی یحیی گل محمدی بابت جدایی میلاد سرلک راحت شود. .

باید دید آیا سینا اسبابیگی می تواند از این فرصت ویژه برای اجرای موفق بار دیگر در این تیم استفاده کند یا خیر.