پرسپولیس با پاسخ منفی ۸ بازیکن برای تمدید قرارداد مواجه شد

پرسپولیسی ها از تمدید قرارداد قبل از پایان فصل جاری خودداری کرده اند و قصد دارند ابتدا مطالبات خود را مشخص کنند و پس از اطلاع از وضعیت نقل و انتقالات قدم بعدی را بردارند.

به گزارش خبرگزاری موج


مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال با استراحت بیشتر برای تیم ها استقلال و پرسپولیس پس از حذف در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، هر دو تیم برای رهایی از فشار ناشی از بازی‌های اخیر، باید استراحت لازم را پیدا کنند.

از این رو کادر فنی پرسپولیس تصمیم گرفت به بازیکنان خود دو روز استراحت بدهد تا آنها را بیش از پیش برای سه دیدار کلیدی پایان فصل جاری آماده کند.

حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس که در روزهای اخیر به طور مستمر در تمرینات این تیم حضور داشته، مستقیماً با بازیکنان این تیم با نظر کادر فنی و مدیریت باشگاه تماس گرفته تا از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شود و به نتیجه برسد. راهی برای تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس با حفظ تمرکز خود برای سه بازی آینده.

اشگاه پرسپولیس قصد دارد با بازیکنان اصلی این تیم که قراردادشان در پایان فصل به پایان می رسد، مذاکره کند اما آنها باز هم اعلام کرده اند که در پایان فصل تصمیم گیری خواهند کرد.

نارضایتی بازیکنان این تیم از درآمدهای فصل جاری و همچنین عدم اطلاع از قوانین نقل و انتقالات تابستانی فصل آینده، دلیل اصلی عدم پذیرش مذاکرات زودهنگام تمدید قرارداد است، بنابراین امثال مهدی ترابی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی و فارو وحید امیری در حال مذاکره برای تمدید قرارداد هستند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گلسیانی، وحید امیری، وحدت حنانوف و مرتضی پورعلیگنجی 8 بازیکن پرسپولیس هستند که در پایان فصل با پرسپولیس به اتمام می رسند و مالکان این باشگاه روزهای سختی را سپری می کنند. جلب نظر آنها با توجه به پیشنهادات فریبنده انگیزه ای دارد



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها