پرسپولیس تجربه لازم برای قهرمانی را دارد

پرسپولیس تجربه لازم برای قهرمانی را دارد

جدال استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی به روزهای پایانی خود رسیده است و مغربی ها رقابت جذابی برای قهرمانی در بیست و سومین دوره لیگ برتر دارند، هرچند در روزهای اخیر تنش هایی بین دو باشگاه وجود داشته است.

محسن بنگر در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به عملکرد پرسپولیس در هفته های اخیر، اظهار داشت: خوشبختانه پرسپولیس در شرایط خوبی قرار دارد و جدا از اینکه نتایج خوبی گرفته، فوتبال زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش می گذارد چند بازیکن جدید در نیم فصل پرسپولیس را در وضعیت فنی بهتری قرار دادند و اگر این تیم در نیم فصل با مشکل کمبود بازیکنان و مصدومیت مواجه نمی شد قطعا امتیاز بیشتری کسب می کرد و حالا رهبر.

وی در ادامه درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر توضیح داد: همه بازیکنان پرسپولیس در سال های اخیر در این شرایط بوده اند و می دانند که بازی های فینال چقدر اهمیت دارد. آنها آنقدر تجربه دارند که می توانند در این سه بازی نتایج لازم را کسب کنند و در نهایت قهرمان شوند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس همچنین گفت: پرسپولیس شایسته قهرمانی در لیگ برتر است و امیدوارم در سه بازی اخیر بهترین نتایج ممکن برای این تیم کسب شود. بازیکنان این تیم نباید روی نتایج و عملکرد استقلال تمرکز کنند، مهم این است که پرسپولیس کار خود را به بهترین نحو انجام دهد.

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی این تیم با استقلال خوزستان نیز توضیح داد: این یکی از سه فینالی است که پرسپولیس در پیش دارد. استقلال خوزستان با توجه به شرایط سخت در انتهای جدول به دنبال امتیاز است اما پرسپولیس در ورزشگاه آزادی این تیم را شکست می دهد.