چهره آزادکاران عازم المپیک پاریس مشخص شد

چهره 18 کشتی گیر آزاد که در آخرین رشته موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شدند مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری موج


در پایان مسابقه جهانی ارسال رایگان انتخابی المپیک در استانبول ترکیه به عنوان آخرین رقابت برای کسب سهمیه المپیک پاریس، از چهره 18 ورزشکار آزاد که موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شده بودند، رونمایی شد.

در مهمترین دیدارهای ماگومد ابراگیموف رده سوم وزن 97 کیلوگرم کشتی گیر 38 ساله روسی الاصل از ازبکستان و دارنده مدال برنز المپیک 2016 پس از شکست 2-1 مقابل حریف خود از چین و ناکام ماندن در المپیک، با ضربه پا. کفش های کشتی خود را درآورد و تشک را بوسید و با دنیای کشتی خداحافظی کرد.

در وزن 65 کیلوگرم زین رادرفورد آمریکایی که رنکینگ شده بود با شکست حریف بلاروسی خود ششمین سهمیه المپیک آمریکا را به دست آورد و سهمیه 6 المپیک آمریکا را تکمیل کرد. اسپسپنرلی نماینده ایالات متحده در بخش 57 کیلوگرم در آن مسابقات بود و قبلاً به المپیک راه یافته بود.

اما در وزن 74 کیلوگرم شارمین والیف از آلبانی با نتیجه 4 بر 2 سونر دمیرتاش دارنده مدال برنز جهان و المپیک از ترکیه را شکست داد و سهمیه المپیک در راهیابی به المپیک را به دست آورد.

علیرضا سرلک تنها نماینده ایران در این رقابت ها بود که از رسیدن به سهمیه وزن 57 کیلوگرم بازماند تا تیم ملی 5 نفره کشتی آزاد ایران راهی این رقابت ها شود. المپیک در پاریس بودن

اسامی 18 کشتی گیر آزاد که در پایان مسابقات انتخابی المپیک جهان در استانبول ترکیه موفق به کسب سهمیه المپیک شدند به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: اسپنسر لی (ایالات متحده آمریکا) – امان (هند) – وانگائو ژو (چین)

65 کیلوگرم: اسلام دودایف (آلبانی) – تولگا اوچیر (مغولستان) – زین رادرفورد (ایالات متحده آمریکا)

74 کیلوگرم: ویکتور راسادین (تاجیکستان) – تایمراز سالکازانوف (اسلواکی) – چرمن والیف (آلبانی)

86 کیلوگرم: دارن کوروگلیف (یونان) – ماگومد رمزانوف (بلغارستان) – ولادیمیر گامکرلیدزه (گرجستان)

97 کیلوگرم: اریک تیل (آلمان) – زبیگنی بارانوفسکی (لهستان) – اوسایمان هابیلا (چین)

125 کیلوگرم: آیال لازارف (قرقیزستان) – ژیویدن (چین) – دانیل لیگتی (مجارستان).



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها