کنایه آتشین اسطوره پرسپولیس به تیم گل محمدی + جزئیات

یکی از عواملی که پرسپولیس را از آسیا حذف کرد، ترکیب دفاعی یحیی گل محمدی بود، جایی که تیم باید پیروز می شد، بازیکنان بیش از حد محتاط بودند. بازی ترسو و محتاطانه هافبک ها به خصوص میلاد سرلک و مسعود ریقی دو هافبک دفاعی پرسپولیس باعث شد این تیم از فاز هجومی خارج شود. بازی با تیمی محتاط که می خواهد نباخت و به دنبال تک موقعیت است، اما پرسپولیس شرایط بسیار خوبی برای صعود به مرحله بعد داشت.

وی درباره لغو این پنالتی نیز افزود:

حاشیه بد فوتبال پرسپولیس را با ضربه پنالتی گلسیانی نشان داد. این بازیکن به عنوان اولین پنالتی گیر این تیم سابقه از دست دادن پنالتی را ندارد و ضربه محکم او به تیر افقی دروازه برخورد کرد. مشخص است که او با این همه تجربه استرس زیادی را در این دیدار متحمل شده است. اگر این پنالتی تبدیل به گل می شد، نتیجه بازی برعکس می شد و پرسپولیس 2-1 پیش می رفت.

این کارشناس فوتبال افزود:

بازیکنان پرسپولیس پس از از دست دادن یک پنالتی بدون تمرکز بازی کردند و کنترل بازی را از دست دادند. پس از هدر دادن یک پنالتی و از دست دادن چند موقعیت خطرناک، الدخیل که پرسپولیس را به خوبی آنالیز کرده بود، از ضعف بین مدافعان استفاده کرد و روی یک ضد حمله بسیار غافلگیرکننده گل دوم را به ثمر رساند.

این بازیکن پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: حذف شدن از لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی اصلا برای پرسپولیسی بزرگ خوب نیست.

هواداران از اختلافات مدیریت و سرمربی تیم عصبانی شدند و در نهایت این اختلافات باعث شد تا پرسپولیس از شرایط ایده آل خارج شود. نگرانی هواداران به جا بود و شبی تلخ برای هواداران بود.

شفیعی در پایان درباره ادامه کار پرسپولیس در این فصل خاطرنشان کرد:

کادر فنی باید در ادامه مسابقات لیگ برتر تدابیری داشته باشد تا بتواند سقوط از لیگ قهرمانان را جبران کند و با بازی های خوب دل هواداران را به دست آورد. همچنین بازیکنان باید در رقابت های پیش رو بیشتر از قبل تلاش کنند تا با کسب امتیاز بیشتر در بازی ها به صدر جدول رده بندی لیگ برتر برسند. البته برخی از بازیکنان باید قدر پیراهن تیم بزرگ پرسپولیس را بدانند چرا که برخی از آنها اصلا اندازه پرسپولیس نیستند و بی طرفانه بازی کردند.