کنایه سنگین اسطوره پرسپولیس با ستاره های سرخ

من تعجب می کنم که چرا پرسپولیسی ها فقط 15 دقیقه بازی کردند و گل زدند و 75 دقیقه فقط پاس کردند و کاری نکردند! این بازیکنان عاشق پرسپولیس نیستند و با جان و دل برای این تیم بازی نکردند.

او ادامه داد:

من و همه هواداران انتظار داشتیم در این مسابقه پیروز شویم و صعود را جشن بگیریم. دیده شد که بازیکنان انگیزه ای برای بازی ندارند. هافبک های ما اصلا بازی نکردند و فقط به مدافعان پاس دادند و نتوانستند به مهاجمان غذا بدهند. این بازیکنان قطعا استاندارد نیستند و امیدی ندارم که بتوانند در لیگ برتر کاری انجام دهند.

وی درباره نقاط ضعف پرسپولیس افزود:

تیم در همه زمینه ها به خصوص در دفاع ضعف داشت. الدحیل موفق شد 2 گل به ثمر برساند و فکر می کنم دفاع پرسپولیس در این بازی باز بود و مهاجمان تیم حریف توانستند آن طور که می خواستند خطری را برای دروازه ما ایجاد کنند. اگر بیرانوند داخل دروازه نبود، شک نکنید پرسپولیس گل های بیشتری می زد. غیبت مرتضی پورعلیگنجی قطعا در خط دفاع احساس می شود. بازیکنان پرسپولیس قانون فوتبال را نمی دانند، یعنی. “دفاع خوب و حمله خوب”.

پیشکسوت پرسپولیس افزود:

گل محمدی اصلاً عامل ناکامی پرسپولیس نبود. به نظر من او بازیکن خوبی ندارد و همین باعث شد پرسپولیس در دیدار مقابل الدیل شکست بخورد. من اگر جای یحیی بودم به خاطر استرس گلسیانی پنالتی دقیقه 80 را نمی گرفتم. قطعا این پنالتی مهم باید برای مهدی ترابی و سایر بازیکنان گرفته می شد که نتیجه بازی را تغییر می داد.

ابراهیمی همچنین درباره مصدومیت پرسپولیس در دیدار مقابل الدیل گفت:

قطعا اگر این بازیکنان مصدوم نمی شدند دست یحیی بازتر بود و می توانست تعویض های بهتری انجام دهد. من شک ندارم که اگر پورعلیگنجی در خط دفاعی بود ممکن بود پرسپولیس گل نمی خورد. الان هم تمام مصدومان پرسپولیس بالای 30 سال سن دارند. مدیران پرسپولیس قطعا باید تیم را جوان تر کنند.

وی همچنین جایگاه خالی رامین رضایان در پرسپولیس را یادآور شد:

نمی دانم چرا رامین از تیم رفت و چرا یحیی این بازیکنان را به پرسپولیس آورد؟! همه می بینیم که رضایان چقدر خوب بازی می کند و همیشه جلو می رود و همچنان در بالاترین سطح در سپاهان بازی می کند. در این دیدار از وحدت حنانوف به جای یحیی استفاده کردم زیرا دانیال اسماعیلی فر مصدوم بود و نتوانست خواسته سرمربی را برآورده کند.