کنایه سنگین سرمربی سپاهان به ارتش سرخ

کنایه سنگین سرمربی سپاهان به ارتش سرخ

سپاهان در زمین تراکتورسازی یک بر صفر شکست خورد تا استقلال با این تیم در بالای جدول به تساوی برسد.

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از این دیدار اظهار داشت: من هنوز ضربات پنالتی با تراکتور را ندیده ام. از طرفی رازکپور شهریار مغانلو و حسینی در یک صحنه روی هند خطا کردند و داور می توانست در دو صحنه برای ما یک پنالتی بگیرد.

سرمربی سپاهان تاکید کرد: در مجموع بازی خوبی بود. دو تیم خوب در فضایی عالی در ورزشگاه مقابل هم قرار گرفتند. به بازیکنانم تبریک می گویم. برنده شدن در بازی ممکن نبود. ما چند موقعیت داشتیم و می توانستیم گل بزنیم. چیزی که من واقعاً می خواهم این است که مسابقات کاملاً منصفانه باشد.

وی با انتقاد از اشتباهات داوری گفت: نمی دانم چه کسانی تصمیمات اشتباه می گیرند اما قبل از اعلام پنالتی هادی محمدی روی بازیکن ما خطا کرد و دو خطای پنالتی برای ما اعلام نشد.

موریس درباره غیبتش در نشست خبری پیش از بازی گفت: من همیشه در نشست خبری شرکت می کنم و اعتقادی به ارسال فایل صوتی ندارم و ترجیح می دهم در کنفرانس شرکت کنم. نشست خبری ساعت 15 بود اما ساعت 17 به تبریز رسیدیم. من واقعا دوست دارم در کنفرانس های مطبوعاتی شرکت کنم.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: هر دو تیم به دنبال برد بودند و به نظرم نتیجه تساوی عادلانه بود. در نیمه اول موقعیت‌های بیشتری داشتیم و در نیمه دوم داور یک پنالتی به تراکتور داد و دو پنالتی هم نگرفت تا باختیم.

سرمربی سپاهان یادآور شد: معمولا دوست دارم بازی بسازم اما گاهی تغییر زمین بحث را متفاوت می کند. امسال اولین سالی است که در سپاهان حضور دارم و بازی های بیشتری را از تیمی خواهید دید که به اعتماد به نفس برمی گردد و معتقدم تراکتور بازی های زیادی نداشته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بال های سپاهان امشب بیشتر بیکار بودند، توضیح داد: فکر می کنم بال های ما بازی کردند و شاید آن طور که من می بینم شما در تحلیل صحنه ها کوتاهی کرده اید.

مورائیس در پاسخ به این سوال که آیا برد تراکتور را به دلیل پنالتی و خطای داوری در نظر می گیرد، گفت: برد تراکتور را زیر سوال بردم. گفتم شاید داور صحنه را درست ندیده باشد. تراکتور برنده شد چون مستحق برد بود. تراکتوری ها طوری تشویق می کردند که انگار قهرمان شده اند و می دانستند چه تیمی را شکست داده اند.

وی تاکید کرد: داور صحنه هایی از این قبیل را اشتباه روی تراکتور نامید نه اشتباه ما و این باعث تغییر بازی شد.

دیدگاهتان را بنویسید