کنایه سنگین برای سرمربی جدید استقلال

کنایه سنگین برای سرمربی جدید استقلال

عباس سرهاب مهاجم آشنا به سال های نه چندان دور استقلال نیز در وعده چهار بار قهرمانی جدید سرمربی جدید آبی ها به جمع منتقدان پیوست…

ساپینتو سخت کار می کند

من اطلاعات کافی در مورد سرمربی جدید استقلال و تفکرات فنی او ندارم و مطمئنا بعد از چند هفته رقابت در لیگ برتر می توان بیشتر در مورد افکار او درباره استقلال صحبت کرد اما امیدوارم او به روند رو به رشدی که هرکسی که به استقلال علاقه داشته باشد، می تواند بستر بهتری برای موفقیت تیم ایجاد کند. مشخص است که ساپینتو در تیم جدیدش سخت کار می کند و امیدوارم روزهای خوبی برای استقلال داشته باشم.

سرمربی استقلال لاف زد!

صحبت در مورد کسب چهار جام چیزی نیست که از یک مربی حرفه ای انتظار داشته باشیم. نمی دانم حرف هایش اشتباه ترجمه شده یا می خواسته امیدش را بر اساس اعتماد به تیم جدیدش بیان کند. البته به احتمال زیاد به او گفته اند و او هم می خواسته در ابتدای راه به هواداران انرژی بدهد، اما به این ترتیب صحبت با اطمینان از کسب چهار جام بیشتر شبیه به فخر فروشی است. فوتبال ورزشی نیست که بتوان با اطمینان خاطر چهار جام برای آن قول داد، هرچند معتقدم اگر استقلال بتواند بازیکنان فصل گذشته را حفظ کند، به خاطر انگیزه و روحیه بازیکنان، قهرمانی در لیگ دور از ذهن نیست.

فرهاد بد شد!

فرهاد مجیدی لحظه مناسبی را برای جدایی انتخاب نکرد و به لحظه بدی رفت که با شروع مسابقات در لیگ تاثیر آن را می‌توان دید، اما معتقدم حمایت یکپارچه هواداران کادر فنی می‌تواند به پرکردن آن کمک کند. جای خالی فرهاد مجیدی در شرایط کنونی هواداران استقلال با صبر و حوصله و دوری از رفتارهای هیجانی باید شرایط را برای موفقیت تیم فراهم کنند و خدای ناکرده با ناکامی در یک مسابقه باعث انحراف کادر فنی و بازیکنان نشود. از مسیر آرامش و به حاشیه. فوتبال، غیر فوتبالی و گاه اتفاقات غیرمنتظره مربیان و بازیکنان را مجبور به ترک تیم می کند و اینجا نقش مدیران در پرکردن جای خالی مهم می شود تا استقلال همیشه عالی بماند.

بازار نقل و انتقالات

در خصوص فعالیت استقلال در بازار نقل و انتقالات معتقدم مدیران باشگاه با امید به عملکرد بازیکنان، امیدوار به ادامه حضور بازیکنان فصل گذشته در این تیم هستند اما اگر چنین فکری دارند باید به موقع اقدام کنند. اقدام برای تمدید قرارداد اگر بخواهیم شرایطی را فراهم کنیم که بازیکنان دست به دست هم بدهند، کار سختی است. اگر استقلال بتواند بازیکنان فصل گذشته را حفظ کند، فصل آینده با اضافه کردن چند بازیکن باکیفیت حرفی برای گفتن خواهد داشت.

سجاد شهبازاده

سجاد شهبازاده در چند فصل اخیر بازیکن قابل قبول و سازنده ای بوده است اما با توجه به سن و سالی که دارد باید دید سرمربی جدید چگونه با او بازی خواهد کرد. نکته قابل توجه در بازار نقل و انتقالات این است که بازیکنان جدید باید با سلیقه و تفکر مربی خریداری شوند و خرید با سلیقه مدیر باشگاه می تواند کار مربی را در اعمال سیستم و تفکر فنی سخت کند. امیدوارم در این آشفته بازار نقل و انتقالات بهترین اتفاقات برای استقلال رقم بخورد.

بزرگترین اشتباه مدیریت و سرمربی

وریا گفوری بازیکن شایسته و قابل احترامی است که در این سال ها برای استقلال زحمت کشیده و شایسته تقدیر و حمایت است. من کاری به مشکلات غیر فوتبالی ندارم و دیدگاهم فنی است و امیدوارم ساپینتو نظر مثبتی نسبت به ورا گفوری داشته باشد زیرا معتقدم او مهره ارزشمندی است که می تواند در طول فصل به مربی کمک زیادی کند. اما فوتبال و انتخاب بازیکنان سلیقه ای است و روزهایی را به یاد می آوریم که اریک کانتونا ستاره فرانسوی منچستریونایتد در بهترین شرایط فنی خود قرار داشت و از سوی سرمربی وقت فرانسه به جام جهانی دعوت نشد. جالب اینجاست که فرانسه هم امسال قهرمان جهان شد اما به نظر من از دست دادن وریا از مدیریت و مربی بزرگترین اشتباه ممکن است.

دیدگاهتان را بنویسید