کنایه سنگین پرسپولیس به استقلال برای بیرانوند

کنایه سنگین پرسپولیس به استقلال برای بیرانوند

حسین دوام درباره فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با این باشگاه گفت: طبق قراردادی که در تاریخ 8 تیر 1401 با بیرانوند بستیم، این بازیکن به مدت سه فصل با باشگاه قرارداد دارد. در مورد مبلغ اولیه قرارداد، کل مبلغ قرارداد به طور کامل پرداخت شده است. البته باید پول مالیات او را به سازمان لیگ بپردازیم به همین دلیل می گوییم کل مبلغ قرارداد بیرانوند پرداخت شده است.

وی در ادامه افزود: بحث گزینه مورد بحث یک ماه پیش لینک شد و اخیرا فعال شده است. از همه مهمتر طبق ماده 11 قرارداد بیرانوند، بازیکن حق فسخ یک طرفه قرارداد را ندارد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: همچنین طبق بند 4 ماده 19 قانون نقل و انتقالات از استقلال شکایت می کنیم زیرا این باشگاه بر اساس قرارداد ما با بازیکن مذاکره کرده است. طبق قانون باشگاه، باشگاه برای مذاکره با بازیکن باید به طرف قرارداد اطلاع دهد. این اتفاق به این دلیل است که مدیرانی که مسئولیت این باشگاه را بر عهده دارند قانون را نمی دانند.

داوم خاطرنشان کرد: حتی در کمال تعجب صراحتا مذاکره با بازیکن ما را تایید کردند. این بیان لطف ما را بیشتر شگفت زده می کند. این نشان می دهد که صحبت های حسن روشن درباره مدیران این باشگاه صحت دارد! برای حفظ حقوق همین هوادارانی که امروز جلوی باشگاه بودند، از باشگاه استقلال برای اجرای قانون شکایت می کنیم. بی نظمی در فوتبال جایی ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که «پرسپولیس هم از بیرانوند شکایت کرده است؟» گفت: نه! فعلا از باشگاه استقلال شکایت خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید