کنایه عجیب از یحیی; بیرانوند باید هافبک دفاعی پرسپولیس باشد!

کنایه عجیب از یحیی;  بیرانوند باید هافبک دفاعی پرسپولیس باشد!

رحیم یوسفی فوتبالیست پیشکسوت کشورمان و بازیکن قدیمی باشگاه پرسپولیس درباره آغاز دور جدید تمرینات این تیم گفت: متاسفانه پرسپولیس در دیدارهای گذشته نشان داد که اگر یکی دو خارجی نبود. بازیکنانی که ضربات آخر را بزنند، وضعیت امتیازاتش در جدول خراب می شود.» متاسفانه تیم پرسپولیس در کار تیمی به خصوص در خط هافبک و دفاع خوب عمل نمی کند.

وی ادامه داد: به نظر من در این مدت که لیگ تعطیل است باید روی قسمت بدنی بازیکنان پرسپولیس بیشتر کار کنیم تا فوتبالیست ها قدرت دریبل زدن را پیدا کنند چرا که متأسفانه پرسپولیسی ها این شرایط را ندارند. بدن راست به همین دلیل در بازی می بینیم که جرات دریبل زدن یا رویارویی با بازیکنان حریف را ندارند و می خواهند سریع توپ را از آنها بگیرند.

بازیکن قدیمی پرسپولیس خاطرنشان کرد: متاسفانه نقطه ضعف این تیم پرسپولیس این است که عقب و با دروازه بان خود بازی می کنند. تیم جلو نیست و ما بیشتر در زمین خودمان بازی می کنیم! در حالی که تیم های حریف فشار را از زمین حریف شروع می کنند و بازی خود را از زمین پرسپولیس شروع می کنند که اگر به آخرین بازی های پرسپولیس نگاهی بیندازیم متوجه می شویم که علیرضا بیرانوند بیشتر از دفاع و هافبک در خلق بازی نقش دارد. بازیکنان!

یوسفی افزود: به یحیی گل محمدی پیشنهاد می کنم از بیرانوند در پست هافبک دفاعی استفاده کند چرا که توپ را بهتر می گیرد و خوب پاس می دهد. او خیلی بهتر از هافبک های پرسپولیس بازی می کند. او قد و قامت خوبی برای دفع توپ های هوایی دارد و با پاهایش سریعتر از هافبک های پرسپولیس عمل می کند.

کارشناس فوتبال کشور درباره آخرین دیدار تیم ملی نیز به ما توضیح داد: ابتدا باید گفت که شرایط فنی تیم 142 جهان بهتر از تیم ما بود که خنده دار است! اگر با تیم ملی جوانان خودمان بازی می کردیم بهتر از این نیکاراگوئه بود. اول اینکه چرا باید با تیم ها اینطوری بازی کنیم تا با غفلت از دفاع آنها گل بزنیم. آیا واقعاً تفاوت ایران و نیکاراگوئه یک هدف است؟

و افزود: نمی دانیم به این تیم ملی بخندیم یا برایش گریه کنیم. مقابل این تیم بلبل (نیکاراگوئه) چهار پاس صحیح ندادیم! به فضل خدا حتی یک ضربه هم روی چارچوب دروازه حریف وارد نکردیم. بعد آقایان می گویند رفع نشد. آیا این بدان معناست که تیم دوم ایران باید در این دیدار مقابل نیکاراگوئه بازی کند؟ اگر با انگلیس بازی می کردیم و می گفتی اشکالی ندارد، قابل قبول تر بود. به خاطر خدا تیم نساجی قرار بود این نیکاراگوئه را شکست دهد.

رحیم یوسفی در پایان درباره بازی دوستانه مقابل تونس گفت: از زمانی که تونس در جام جهانی حضور داشت، انتخاب این تیم بسیار بهتر بود. قطعا در این دیدار می توانید امتیاز بهتری برای تیم ملی پیدا کنید. هر چند دو تیم زیاد به خودشان فشار نمی آورند اما بازیکن با ورود به زمین فوتبال جدی اش را بازی می کند. امیدوارم این مسابقه به ما کمک کند ترکیب اصلی تیممان را درک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید