حمایت عجیب از شادی متناقض بیرانوند با کنایه های سنگین به استقلالی ها

حمایت عجیب از شادی متناقض بیرانوند با کنایه های سنگین به استقلالی ها

افشین پیرانی در حاشیه دیدار پرسپولیس با تیم ملی جوانان کشورمان اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که پرسپولیسی هستیم و همیشه از ما انتظار پیروزی و قهرمانی می رود. دیروز یک بازی مهم مقابل استقلال داشتیم و هواداران تمام تلاش خود را کردند. برد در دربی باعث خوشحالی است و دیروز بعد از برد پرسپولیس خیلی خوشحال شدم.

وی همچنین درباره اعتراض استقلالی ها به تصمیم داور در آن دیدار گفت: در بازی دیروز اتفاق مهمی در زمین نیفتاد و اگر دوستان فکر می کنند اتفاقی افتاده می توانند در بازی های آینده آن را جبران کنند.

سرپرست تیم پرسپولیس در خصوص جدول رده بندی کورس قهرمانی با سایر تیم های جدول گفت: با توجه به شرایطی که داریم و مشکلاتی که داشتیم نسبت به سایر تیم ها نگرانی های زیادی را تجربه کردیم و واقعا تیم هایی بودند که انجام دادیم. به اندازه پرسپولیس دغدغه نداریم، اما همیشه جزو تیم هایی بوده ایم که مشکل داشته ایم. هم در گذشته و هم اکنون که در این باشگاه جایگاهی داریم. آنها باید بودجه تیم های استقلال و پرسپولیس را مشخص کنند. بی پولی در ابتدای فصل و پول دادن به باشگاه در طول فصل خوب نیست زیرا همه مشکلات باشگاه اعم از تدارکات و امکانات مختل می شود و این امر در آینده منجر به حاشیه سازی می شود. ما به دنبال نتایج خودمان هستیم و کاری به حریف نداریم. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و به لطف برد دربی پیشرفت کرده‌ایم و به هر دو جام امیدواریم و بازی‌هایمان را با قدرت انجام می‌دهیم.

پیروانی در خصوص تغییرات در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اگر دو سه ماه پیش این اتفاق می افتاد، هیچ بهانه ای وجود نداشت. امیدوارم اتفاق خاصی برای باشگاه پرسپولیس نیفتد.

پیروانی درباره تغییرات در هیات مدیره پرسپولیس گفت: اگر دو سه ماه پیش این اتفاق می افتاد هیچ بهانه ای وجود نداشت. امیدوارم اتفاق خاصی برای باشگاه پرسپولیس نیفتد. بهتر است 48 ساعت قبل از اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم بگیرد و مدیریت دو باشگاه را به طور ناگهانی تغییر دهد، بگوییم.

وی در مورد دیدار بعدی در جام حذفی مقابل گل گهر افزود: این دیدار مهم است. جام حذفی جام معجزه است. انشاالله با روحیه ای که داریم پیروز می شویم و مغرور نمی شویم.

پیروانی درباره هواداران پرسپولیس گفت: ما بهترین هواداران دنیا را داریم. همه تیم ها قابل احترام هستند، اما ما بیشترین و بهترین هواداران را داریم. ما عاشق رنگ قرمز هستیم. هر کسی که قرمز می پوشد زیبایی خاص خود را دارد!

سرمربی پرسپولیس درباره اظهارات روز گذشته خود مبنی بر گلایه بازیکنان از پرداخت ها گفت: صحبت من نبوده و شاید صحبت شخص دیگری بوده است، من گفتم اگر قرار است به تیمی کمک شود، باید کمک کنیم. نیز کمک شود 48 ساعت مانده به مسابقه تعهدات خارجی به یک تیم داده می شود، بدهی خارجی و مشکلات مالی هم داریم. ما را حمایت و کمک کنید. ما پرسپولیسی هستیم و بیشترین هوادار را داریم. ما افتخار می کنیم و انتظار می رود که مورد حمایت قرار بگیریم.

وی درباره مشکلات موجود در ورزشگاه آزادی گفت: بلیت فروشی دیروز چندان رضایتبخش نبود. دربی تهران باید تاثیرگذار و پرطرفدار می بود اما متاسفانه نشد. میگن 50-50 ولی دیروز 10-10 هم نبود! زیبایی فوتبال در هوادار بودن است. دیروز به طبقه دوم رفتند و هیچ اتفاقی نیفتاد. امیدوارم در بازی بعدی این اجازه را بدهند.

پیرانی درباره خوشحالی جنجالی بیرانوند و شکایت استقلال به کمیته اخلاق گفت: «دو سه صحنه بود که هر کدام اتفاق افتاد… بروند شکایت کنند.» اشکالی ندارد اما همه از یک راه خوشحال هستند. یا دیگری یکی ایستاده و یکی در حال حرکت، خوشحالیم که دیروز جزو متحرکان بودیم!

دیدگاهتان را بنویسید