کنایه سنگین ستاره یحیی به پرسپولیس

کنایه سنگین ستاره یحیی به پرسپولیس

سرانجام کارلوس کی روش از تیم ملی ایران جدا شد و هدایت تیم ملی قطر را برعهده گرفت و تا جام جهانی بعدی در این تیم فعالیت خواهد کرد. پس از قطعی شدن جدایی کیروش، محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی در پست خداحافظی خود به کیروش حمله کرد و نوشت: تو به ایران خیانت کردی نه من و شجاع!

کنعانی زادگان و شجاع که نتوانستند در جام جهانی به میدان بروند از منتقدان سرسخت کی روش بودند. مرتضی پورعلیگنجی مدافع ملی پوش پرسپولیس که یکی از بازیکنان مورد علاقه کی روش محسوب می شد، امشب با انتشار پستی به قضاوت کی روش و تمسخر دو هم تیمی ملی خود پرداخت.

پورعلی گنجی نوشت: تنها تو به ما یاد دادی که شکرگزار باشیم. هیچکس نباید فراموش کند که با اعتماد به ما آبرو و احترام به ما دادید و تفاوتی بین بازیکنانی که بازی می کنند یا نمی کنند نیست. هر چند بعضی ها شکرگزارند. از کوچک تا بزرگ، اگر در این فوتبال نامی به دست آورده، اول از همه به خاطر یاربزه خودش است و بعد هم به خاطر شجاعت و اعتماد به نفس مربی است که به تیم ملی شخصیت و اعتماد به نفس بخشیده است. شاید به خاطر کم شانسی یا دلیلی دیگر به نتیجه نرسیدیم، اما همه بازیکنانی که حتی برای یک لحظه پرچم ایران را در دست دارند، کشف خودت هستند، رئیس!

دیدگاهتان را بنویسید