کنایه سنگین به ستاره ملی پوش پرسپولیس

کنایه سنگین به ستاره ملی پوش پرسپولیس

پایان رافت مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص وضعیت فنی این تیم و همچنین شرایط مهدی ترابی این توضیحات را ارائه کرد:

* پس از 6 سال پس از اتمام، هر تیم می تواند تغییر کند. مشکلات زیادی وجود دارد. شرایط مالی خوب نیست. امیدوارم هر چه زودتر کارگزاری بیاید و پول خوبی به باشگاه سرازیر شود. اگر بازیکنان به حق خود برسند آرامش در تیم برقرار می شود و کادرفنی با خیال راحت به کار خود ادامه می دهد.

* در این سه بازی سیستم تیم عوض می شود و با سه دفاع بازی می کنند. فکر می کنم کادر فنی به این نتیجه رسیدند که در مسابقات بعدی با همین سیستم بازی کنند. آنها می خواهند یک نظم دفاعی در این سیستم پیدا کنند. بنابراین زمان می برد تا بازیکنان در این سیستم جا بیفتند و به هماهنگی برسند. امیدوارم بازیکنان تاجیکستان به زودی به تیم ملحق شوند و کمک کنند. کادرفنی نیز در تلاش است تا بار فنی تیم را افزایش داده و در سطح قهرمانی نگه دارد.

* در این صورت ممکن است مشکلات روحی، مالی و روانی لحاظ شود. ترابی سقوط کرد و شاید به خاطر تیم ملی باشد که در آنجا بازی نمی کند، اما باید بداند که بازی در پرسپولیس مانند بازی در تیم ملی است. نگاه پرسپولیس هم دست کمی از تیم ملی ندارد. ترابی باید برای خودش ارزش قائل باشد و بداند در چه تیمی بازی می کند.

* ترابی در پرسپولیس باید خیلی بهتر از این به نظر برسد. اگر این روند ادامه پیدا کند ممکن است تیم ملی را از دست بدهد که در این صورت هم خودش و هم تیمش متضرر می شوند. او باید از خود دفاع کند. الان که از افسردگی رنج می برد چند سال دارد؟ او توانایی های بالایی دارد و باید از آنها استفاده کند تا بتواند به خودش و تیم پرسپولیس کمک کند.

* وحید امیری ستاره تیم ملی و ستاره اخیر پرسپولیس است. او در تیم ملی دست کمی از سردار و طارمی ندارد. تاثیر بسزایی دارد و از نظر اخلاقی و فنی مثال زدنی است. ترابی هم باید از امیری یاد بگیرد. این دو نفر در کنار هم می توانند بار فنی پرسپولیس را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. ترابی یک بازیکن حرفه ای و ملی پوش است. او می تواند در جام جهانی بازی کند و این شوخی نیست. آیا شرایط بهتر از این می‌خواهد؟

دیدگاهتان را بنویسید