کنایه سنگین ستاره پرسپولیس

کنایه سنگین ستاره پرسپولیس

علیرضا اکبرپور درباره جدایی محمدحسین مرادمند و سیاوس یزدانی از استقلال گفت: خیلی ها دست به دست هم دادند تا این دو بازیکن را از استقلال بگیرند و بالاخره این اتفاق افتاد. باخت اما قطعا افراد زیادی با فشارها، مصاحبه ها، نامه ها و بیانیه های مختلف باعث شدند این دو بازیکن از استقلال بروند.

وی در خصوص مصاحبه یزدانی با کارکنان استقلال گفت: نمی دانم باشگاه یا کادر فنی چه قول هایی به یزدانی داده اند اما قطعا مدیرعامل و سرمربی نمی خواهند این بازیکن به راحتی ببازد. آنها قطعا تلاش کردند اما در نهایت نتوانستند این دو بازیکن را حفظ کنند. ما با آینده آنها بازی کردیم در حالی که یزدانی و مورمند می توانستند به تیم ملی و استقلال کمک کنند. خیلی ها می خواستند استقلال را به حاشیه برانند و ظاهرا به هدفشان رسیدند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان گفت: استقلال دیگر نباید به جدایی این دو بازیکن فکر کند و در دو بازی اخیر دروازه این تیم بدون حضور یزدانی و مرادمند بسته بود. این نشان می دهد که کار تیمی استقلال قوی است و باید همین روند ادامه پیدا کند. من مخالف نرفتن فوتبالیست به سربازی نیستم اما امیدوارم قانون در مورد همه یکسان اجرا شود و کسی با ترفندهای خاص دنبال فرار از کار یا ترخیص نرود.

دیدگاهتان را بنویسید