کنایه سنگین ستاره جنجالی پس از جدایی از پرسپولیس

کنایه سنگین ستاره جنجالی پس از جدایی از پرسپولیس

رضاییان درباره شرایطش در تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم سال خوبی در پیش داشته باشیم و با ارائه فوتبال خوب و زیبا باعث خوشحالی هواداران سپاهان شویم. قول من به هواداران سپاهان این است که بهترین عملکردمان را بدهیم. تلاش می کنیم تا بازی خوبی ارائه دهیم و نتیجه ای را کسب کنیم که رضایت هواداران را جلب کند.

وی افزود: نظر و هدف اصلی من این است که طوری فوتبال بازی کنم که هواداران لذت ببرند و امتیاز کسب کنند. واقعا خوب است.

مدافع جدید سپاهان درباره دلایل حضورش در این تیم گفت: دوست دارم به تیمی بروم که بتوانم فوتبالم را به نمایش بگذارم و خوب بازی کنم. همه هواداران ایرانی می دانند که وقتی به تیمی می روم دوست دارم فوتبال خوبی بازی کنم و عملکرد خوبی داشته باشم. سپاهان تیم بزرگی است و زمانی که می خواستم این تیم را انتخاب کنم با سرمربی تیم صحبت کردم. برای من ارزشمند بود که مربی بزرگی مثل مورایس با من تماس گرفت و با هم صحبت کردیم. دیدم او و باشگاه چه اهداف بزرگی دارند.

رضاییان در بخشی دیگر از سخنان خود تاکید کرد: دوست دارم با مربی بزرگی کار کنم، همیشه گفته ام که فقط به گفتگو فکر نکنیم. بیایید تعهد خود را به فوتبال و تمریناتمان نشان دهیم. حرف زدن، حواشی انجام دادن، پست گذاشتن در اینستاگرام و قرار دادن قلب در صفحه مجازی اگر در زمین خوب کار نمی کنید، فایده ای ندارد. خوب انجام دادن در میدان بهتر از این همه فعالیت های جانبی است.

وی تاکید کرد: به عنوان یک فوتبالیست سعی می کنم تمام تلاشم را در زمین انجام دهم. وقتی این کار را می کنید، همه هواداران خوشحال می شوند. این بزرگترین تعهد من است.

دیدگاهتان را بنویسید