واکنش آتشین استقلال به بیانیه سازمان لیگ

سازمان لیگ در اطلاعیه ای که ساعاتی پیش منتشر شد اعضای معترض کادر فنی تیم استقلال را به دلیل مصاحبه هایی که انجام داده اند تهدید به حضور در کمیته اخلاق کرد! باشگاه استقلال حالا با انتشار بیانیه ای جدید به بیانیه سازمان لیگ پاسخ داده است.

بیانیه باشگاه استقلال به این شرح آغاز می شود: سازمان لیگ فوتبال ایران عصر امروز در اطلاعیه ای مدعی شد که دیدار پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با موافقت مدیرعامل باشگاه استقلال انجام شده و لازم است در این لینک توضیحاتی ارائه شود.

1- بیانیه سازمان لیگ کذب محض و فرار است. مسئولان سازمان لیگ که به دلیل تصمیمات عجیب و یک طرفه خود تحت فشار بوده اند قصد طراحی دارند. لطفا مسئولیت کاری را که انجام داده اید بپذیرید.

2- باشگاه استقلال از ابتدا به چنین تصمیم عجیبی اعتراض کرد و این مشکل را اعلام کرد. به نظر می رسد تصمیم سازمان لیگ مبنی بر برگزاری این دیدار در ورزشگاه آزادی قطعی است وگرنه چرا ظهر پنجشنبه که فرصتی برای تغییر مکان نیست، جلسه را برگزار کنند؟

3- سازمان لیگ توضیح دهد که چرا اصرار داشتند این بازی در آزادی برگزار شود؟ با وجود اینکه نمایندگان شورای تامین در جلسه اعلام کردند که این بازی نباید در آزادی انجام شود و باید در ورزشگاه انقلاب کرج که ورزشگاه معرفی شده توسط پیکان است و یا حتی در شهر دیگری برگزار شود چرا؟ نیستی؟! دلیل اصرار سازمان لیگ برای حضور در ورزشگاه آزادی چیست؟ آیا به جای پاسخ به شبهات، ابهامات و تصمیمات عجیب، توپ را به زمین دیگران می اندازید؟

4-خجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال فردا به تفصیل درباره آخرین مسائل صحبت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید