آیا این ستاره استقلال به دنبال جدایی است؟ داستانی آتشین که پاک شد

آیا این ستاره استقلال به دنبال جدایی است؟  داستانی آتشین که پاک شد

او 20 دقیقه بازی کرد، کی نصف بازی مهری را مقصر بداند، یک نیمه را کی تقصیر کند، مهری هم به همان اندازه مقصر است و بعد نوشت: بس است جیره خوار، دفعه بعد اسمت را می زنم. از ماجرای آتشین سعید مهری خطاب به منتقدانش بعد از بازی استقلال و فولاد که خیلی زود حذف شد اما کسانی که باید این جملات را در صفحه هافبک استقلال می دیدند و هر جمله را به یاد می آوردند هافبک سعید مهری از استقلال که تنها چند دقیقه بازی کرد، با نحوه ارسال استوری خود مشخص کرد که کاملا از دست منتقدان ناراحت است و از کلمه “اندازه” به شکلی عجیب برای آنها استفاده می کند که با انتقادات زیادی مواجه شده است.

گفته می شود دلیل اصلی پشیمانی مهری و حذف استوری اش این بوده که از سوی باشگاه به او اخطار داده شده که با گذاشتن استوری تنش جدیدی ایجاد نکند. در مورد پیامی که مهری بعد از بازی گذاشت و خیلی زود حذف شد چند نکته قابل توجه است. اولاً هر انتقادی باید از روی انصاف باشد و اگر تیمی نتواند نتیجه بگیرد قطعاً همه عوامل اعم از کادر فنی و بازیکنان مقصر هستند و باید پاسخگو باشند و یک بازیکن را برای سرپوش گذاشتن به تیم مقصر دانست. اشتباه در قالب عدالت نمی گنجد اما یک نکته دیگر به سعید مهری اشاره می کنم که در دو سال اخیر هیچ ثباتی در عملکرد خود نداشته است. عملکرد سینوسی این بازیکن گواه این گفته است و نشان می دهد که مهری باید در تمرینات بیشتر تلاش کند تا از چیزی که کاسه صبرش لبریز شده و او را مجبور به ترک پست آتشین کرده خلاص شود. چرا که این بازیکن در ابتدا جای خود را در ترکیب اصلی از دست داد و سپس دقایقی که به میدان مسابقه می رود کم می شود و شاید اگر تنبلی او همچنان جایش را پس بگیرد به طور کلی به سکوها برود.

زمانی که نکونام برای چند مسابقه دور بود، امید حمیدی فر جوان را به بازیکنانی مانند سعید مهری ترجیح داد و تلویحا از عملکرد او راضی نبود. جدای از مسائل مطرح شده، بازیکنی مثل مهری باید این را هم در نظر بگیرد که در آستانه یک بازی حساس دربی، هر تصمیم فردی و عجولانه از سوی او و سایر بازیکنان صرفاً خودخواسته است و تیم را به بحران می کشاند. استقلال از دو بازی اخیر خود تنها دو امتیاز گرفته است. اتفاقی که استقلال را به بالای جدول رساند، در خطر است.