کنایه عجیب به ماجرای رنگ لباس جواد نکونام

کنایه عجیب به ماجرای رنگ لباس جواد نکونام

تیم فوتبال استقلال در یکی از دیدارهای مهم هفته بیست و هفتم لیگ برتر موفق شد با یک گل فولاد را شکست دهد. با این نتیجه آبی های تهران بار دیگر صدرنشین لیگ شدند و جایگاه قرمزهای اهوازی در انتهای جدول به خطر افتاد.

پس از پایان بازی با علیرضا اکبرپور یکی از بازیکنان پیشکسوت استقلال تماس گرفتیم تا نظر او را در مورد این بازی جویا شویم. گفتگوی اعتماد با اکبرپور را در زیر می خوانید:

ارزیابی فنی شما از بازی استقلال مقابل فولاد چیست؟

استقلال برای بازگشت به اوج نیاز به پیروزی در این دیدار دارد و از همان ابتدا تهاجمی کار کردند و بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند! فولاد برای اینکه زمین نخورد ابتدا به دنبال یک امتیاز بود و سپس منتظر فرصتی برای بردن بازی بود. فولاد دفاع بازی کرد و استقلال یک گل زد و یک گل را نجات داد تا پیروز میدان شود.

آیا نتیجه بازی عادلانه بود؟

آیا شما اینطور فکر نمی کنید؟ باید 2-3 می شد! حریف استقلال جایگاهی نداشت.

نظر کارشناسی شما را جویا شدیم و مطمئناً قبل از گل استقلال یک بار فولاد به تیرک دروازه استقلال برخورد کرد.

بله همان تیرک را زدند اما استقلال 7 یا 8 موقعیت داشت! اگر یکی از پست های آنها حساب شود باید بگوییم که 8 استقلالی ها موقعیت های گلزنی داشتند! طبیعتا تا گل به خودی حریف دفاع می کرد و بعد از گل به خودی حریف که باخته بود جلو بازی می کرد تا نباخت.

درباره حواشی پیش از بازی برای پوشیدن پیراهن مشکی حرفی برای گفتن دارید؟

حالا استقلال در صدر جدول است و برای پایین کشیدن تیم همه جور رزرو می کند. از لباس بازی گرفته تا لباس زیر، می خواهند حاشیه درست کنند تا این تیم را پایین بیاورند! تیمی که حواشی را نادیده بگیرد برای قهرمانی می رود. استقلال یا هر تیمی که به قله برود هر کاری می کند که آن را زمین بزند که بگوید ما تیم بالای جدول را برده ایم! فقط در فوتبال ما نیست، در جاهای دیگر دنیا هم می گویند چرا تیم سیاه می پوشد یا سفید. آقا این ربطی به کسی نداره! من یک لباس خریدم، دوست دارم همیشه آن را بپوشم، برای دیگران چه اهمیتی دارد؟ شما نباید به این حرف ها توجه کنید.

داوری چطور بود؟

زاویه راست بود و گفتند زاویه است. گل اشتباه یا چیز دیگری نبود! خدا را شکر استقلال در داوری شکست خورد اما سودی نبرد!

اما از طرفی پرسپولیسی ها هم از قضاوت گلایه دارند.

در فوتبال این چیزها همیشه بوده و هست. این اقوال و احادیث را نمی توان از هم جدا کرد. اما اشتباهات داوری وجود دارد، چند سال سهوا به نفع یک تیم و شاید چند سال سهوا به نفع یک تیم دیگر. این مشکلات در همه جای دنیا وجود دارد. نه اینکه تهمت بزنیم اما در لیگ های پایین گاهی عمدی است. در لیگ برتر، با دوربین‌ها و نظارت‌های بیشتر، این را غیرعمد فرض می‌کنیم زیرا نمی‌خواهیم تهمت بزنیم.

آیا در مورد استقبال خوب مخاطبان صحبت می کنید؟

خب، هنوز سه بازی باقی مانده است و این هواداران با حضور خود شور و شوق دارند و در رده دوازدهم قرار دارند. هرچه بیشتر بیایند، بیشتر کمک خواهد کرد. استقلال الان سه فینال دارد و هواداران باید بیایند و از تیمشان حمایت کنند.

بازی با نساجی را چگونه می بینید؟

این یک بازی سخت است. درست است که نساجی در انتهای جدول است اما همیشه مقابل تیم های بزرگ خوب عمل کرده است. وضعیت استقلال طوری است که هر تیمی دوست دارد این تیم را برد، بگوید ما تیم برتر را شکست دادیم و نگذاشتیم قهرمان شوند. در یک طرف قضیه، نساجی برای سقوط نکردن تلاش می‌کند و می‌خواهد ثابت کند که نتایج ضعیفی که در ابتدا کسب کرده‌اند، ناشی از اتفاقات است و همه این‌ها دست به دست هم داده تا بازی برای استقلال سخت شود.

آیا استقلال می تواند سه بازی آینده را برد و قهرمان شود؟

آنها تا کنون در صدر جدول بوده اند و حالا می توانند هر سه بازی را ببرند و قهرمان شوند. تیمی که تا الان رهبر بود و همه سعی کردند آن را پایین بیاورند اما شکست خورد، طبیعتا می تواند برتری را حفظ کند. استقلال باید بازی های خودش را ببرد و نیازی نیست به پشت سر آنها نگاه کند تا ببیند کدام تیم امتیاز می گیرد یا خیر. استقلال برای قهرمانی فقط باید بازی هایش را برد.