ماجرای محرومیت جواد نکونام چیست؟

ماجرای محرومیت جواد نکونام چیست؟

گفته می شود جواد نکونام به دلیل درخواست باشگاه فولاد در حال حاضر حق حضور در لیگ برتر را ندارد و به نوعی محروم است. این در حالی است که تاکنون چنین حکمی از سوی مراجع قضایی اتحادیه فوتبال فدراسیون فوتبال صادر نشده و ظاهرا جواد نکونام از حضور در تیم های لیگ برتری محروم نیست.

پس از اینکه جواد نکونام برای سرپرستی کادر فنی استقلال با مشکل مواجه شده است، هواداران استقلال در فضای مجازی موضوعات جالبی را مطرح کردند. یکی از سوالات آنها مقایسه موضع جواد نکونام با مصاحبه امیر کلانویی پس از شکست تیمش مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی است. امیر گلنویی در آن زمان به دلیل صحبت هایش علیه مسئولان دولتی چند ماه از روی نیمکت تیم گل گهر محروم شد، در حالی که آنها می گفتند هر مربی دیگری به جای امیر گلگهر احتمالا مخالفت جدی تری خواهد داشت.

جواد نکونام در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا از تیم فولاد جدا شد و مدیریت این تیم به دستیار اولش حمیدرضا رجبی سپرده شد. این رفتار جواد نکونام باعث شد تا او از لیست نامزدهای سرمربیگری تیم ملی خارج شود! مهدی تاج در حالی که از جواد نکونام به عنوان بهترین گزینه برای جانشینی کارلوس کی روش نام برد، پس از جدایی سرمربی پرتغالی، امیر کالانوی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کرد. مهدی تاج حتی نام جواد نکونام را در بین گزینه ها نمی آورد! دلیل این اتفاق را رفتن اردوی تیم فوتبال در لیگ قهرمانان آسیا و در عربستان عنوان می کنند.

تلاش برای حل مشکل این مربی و در نهایت روی نیمکت استقلال ادامه دارد. باید منتظر ماند و دید در ساعات یا روزهای آینده چه اتفاقی در این زمینه می افتد.

دیدگاهتان را بنویسید